اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۷۷۱۹
افشای نام ۳ بازیکن دیگر در پرونده فساد شرط‌بندی فوتبال ایتالیا
خبرنگار ایتالیایی افشا کننده فساد شرط‌بندی در کالچو، نام سه بازیکن دیگر را که متهم به شراکت جرم در این پرونده هستند را فاش کرد.
۱۵:۱۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

فابریتزیو کرونا خبرنگار ایتالیایی که برای اولین بار از فساد شرط‌بندی گروهی در کالچو پرده‌ برداشت، اعلام کرد سه بازیکن دیگر هم در این پرونده نقش داشته‌اند که البته هنوز تحت پیگرد قانونی قرار نگرفته‌اند.

کرونا روز گذشته (سه‌شنبه) به عنوان میهمان در برنامه تلویزیونی «آوانتی پوپولو» در شبکه «رای» حضور یافت و بعد از آن با انتشار یک استوری، این شبکه را به سانسور صحبت‌های او درباره جزئیات جدیدی از شرط‌بندی غیرقانونی نیکولو زانیولو (یکی از سه بازیکنی که به دلیل تخلف‌شان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند) متهم کرد. او در این برنامه نام سه بازیکن دیگر را هم به عنوان شرکای جرم احتمالی در پرونده فساد شرط‌بندی معرفی کرد. او پیش از این علاوه بر نیکولو فاجولی، ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو، از نیکولو زالفسکی هم به عنوان یکی دیگر متهمان این پرونده نام برده بود که البته این بازیکن با تکذیب این موضوع، گفت از کرونا شکایت خواهد کرد.

طبق ادعای نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، کرونا که در ایتالیا به او لقب «پادشاه پاپاراتزی» داده‌اند، پس از شرکت در برنامه‌ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد و در آن نوشت: حرف‌های مرا سانسور کردند. انتظارش را نداشتم. برای همه شما متأسفم. متأسفانه اجازه ندادند تمام چیزهایی که می‌دانستم و نتیجه کار فوق‌العاده‌ای که 6 روز تمام بدون خوابیدن انجام داده‌ام را در برنامه تلویزیونی بگویم. مجری برنامه به من گفت که فایل صوتی‌ای که داشتم را در یک برنامه رادیویی منتشر خواهند کرد اما حتی برنامه‌‌ای که قرار بود آن فایل در آنجا پخش شود، روی آنتن نرفت. باورتان می‌شود؟

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , سری A , فوتبال ایتالیا ,

فابریتزیو کرونا - خبرنگار پاپاراتزی

گویا فایل صوتی‌ای که کرونا قصد داشت در برنامه تلویزیونی منتشر کند، محتوی صدای مکالمه زانیولو و سه بازیکن دیگر سری A بوده است که درباره قمار و شرط‌بندی با درآمدی قابل توجه صحبت می‌کنند.

در همین حال کرونا از استفان الشعراوی، بال تیم رم، فدریکو گاتی، مدافع یوونتوس و نیکولو کاساله مدافع لاتزیو به عنوان سه بازیکن دیگر که در پرونده فساد نقش داشته‌اند نام برد، هر چند هیچ‌کدام از این سه نفر مورد بازجویی قرار نگرفته‌اند.

فاجولی، اولین بازیکنی که شرط‌بندی‌اش در سایت‌های غیرقانونی فاش شد، اخیراً در اعترافات خود به دادستانی تورین گفته که گاتی به او 40 هزار یورو پول قرض داده است اما او هیچ اطلاعی نداشته که این پول قرار است صرف شرط‌بندی شود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری