اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۹۳۸
دردسری دیگر برای یوونتوس؛ احتمال محرومیت ۳ ساله فاجولی!
متهم شدن یکی از بازیکنان یوونتوس به شرط‌بندی، بانوی پیر را با چالشی جدید مواجه کرده است.
۱۲:۵۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

در ادامه سریال حواشی غیرفوتبالی که طی یکی دو سال اخیر گریبان باشگاه یوونتوس را گرفته، اکنون بانوی پیر خودش را با یک حاشیه جدید مواجه می‌بیند؛ متهم شدن بازیکن این تیم، نیکولو فاجولی به شرط‌بندی.

طبق گزارش نشریه استمپای ایتالیا؛ یوونتوس که سال گذشته به دلیل تخلفات مالی نقره داغ و در شروع فصل جدید با شنیدن خبر دوپینگ پل پوگبا شوکه شده بود، حالا باید منتظر بماند تا نتیجه تحقیقات دادستانی تورین درباره پرونده فاجولی بماند. تخلفی که هافبک 22 ساله بانوی پیر به آن متهم شده، فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی است. در حالت عادی چنین فعالیت‌هایی برای شهروندان ایتالیایی تخلف محسوب نمی‌شود اما زمانی که این فعالیت در سایت‌های بدون مجوز و غیرقانونی صورت می‌گیرد، جنبه تخلف پیدا می‌کند و ظاهراً این همان موردی است که فاجولی به خاطرش در مظان اتهام قرار دارد.

شروع تحقیقات درباره این پرونده از پایان ماه آگوست (دو ماه و نیم قبل) بوده و اگر نتیجه آن مشخص کند که بازیکن ایتالیایی در سایت‌های غیرقانونی شرط‌بندی داشته، احتمال مجازات وی با جریمه نقدی حداقل 25 هزار یورویی و حتی امکان محرومیت سه ساله او از فوتبال بازی کردن تا وجود دارد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سری A یوونتوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری