اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۵۴۱
آلگری: از دست دادن پوگبا مایه تأسف همه اهالی فوتبال است
سرمربی یوونتوس درباره پیروزی تیمش در دربی تورین و احتمال محرومیت هافبک فرانسوی‌اش به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش صحبت کرد.
۱۲:۲۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را از پیش‌ رو برداشت و فاتح دربی دلاموله شد، پس از این دیدار گفت: تورینو در 25 دقیقه اول بسیار تهاجمی بود، سپس تیم کمی سروسامان پیدا کرد. فابیو میرتی در خط حمله خوب کار کرد، چون ما به یک بازیکن بین خطوط نیاز داشتیم، سپس در نیمه دوم با اضافه شدن آرکادیوش میلیک و کنان یلدیز می‌دانستیم که می‌توانیم روند بازی را تغییر دهیم. این یک عملکرد بی‌نقص بود، ما از این نظر در حال پیشرفت هستیم و بابت آن خوشحالم.

وی افزود: ما در جریان بازی انتخاب‌های اشتباهی داشتیم؛ بیش از همه زمانی که کنترل بازی را در اختیار داشتیم و 2 بر صفر در نتیجه پیش بودیم. ما باید کار تورینو را تمام می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم آنها در جریان بازی بمانند. در برگامو (بازی با آتالانتا که به تساوی بدون گل انجامید) هم همین اتفاق افتاد، آنها هافبک‌های خود را در عرض با فاصله از هم به کار گرفتند و ما برای مهار آنها تلاش کردیم. وقتی ما به سیستم 2-4-4 تغییر سیستم دادیم، بعد از آن خیلی کم به آنها اجازه کار دادیم و مهمتر از همه تهاجمی‌تر بودیم.

سرمربی یوونتوس در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز تیمش را بخت اصلی قهرمانی در سری A نمی‌داند، اظهار داشت: هدف ما کماکان همان هدف قبلی‌ است. این ما را از نگاه کردن به چیزهای دیگر منع نمی‌کند، چون طبیعتاً ما یوونتوس هستیم. ما باید واقع‌بین باشیم و آنچه را که برای سال‌ها در یوونتوس عادی بوده، به عبارت دیگر برد در بازی‌ها را به این تیم بازگردانیم. ما هنوز باید به بازیکنان یادآوری کنیم که چه کاری باید انجام دهند، به خصوص اینکه پس از بازی‌های ملی پیش‌ رو، یک بازی سخت مقابل میلان خواهیم داشت.

مکس آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: خیلی چیزها وجود دارد که باید در آنها بهتر شویم. اول اینکه در این دیدار تیم هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی خوب دفاع کرد و فضاها را پوشش داد. چیزی که ما نیاز به پیشرفت در آن داریم، کار به هنگام صاحب توپ بودن است. برخی از بازیکنان جوان ما تجربه کمی دارند، به عنوان مثال کنان یلدیز که بازیکن مستعدی است و هیچکس مانند او کنترل توپ روی توپ ندارد. او بازیکنی باهوش و خونسرد است. مویزه کین هم در این بازی خوب کار کرد و خوشحالم که او به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و شایسته‌اش بود. همچنین امیدوارم جو ورزشگاه در ادامه فصل اینگونه باشد، چون این چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

وی همچنین درباره مثبت شدن تست دوپینگ هافبک فرانسوی‌اش که احتمالاً محرومیتی بین 2 تا 4 سال برای او در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در سطح انسانی، من به پوگبا بسیار نزدیک هستم و او را از کودکی می‌شناسم. از دست دادن بازیکنی که خاص بود، مایه تأسف همه اهالی فوتبال است. لحظه سختی برای پل است و ما فقط می‌توانیم بهترین‌ها را برای او آرزو کنیم.

یوونتوس با این برد 17 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا، فاصله‌اش با میلان و اینتر را به ترتیب با 4 و 2 امتیاز کاهش داد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری