اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۷۱۳

سلیمی: بار روانی برای کسب طلا روی کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است

سلیمی: بار روانی برای کسب طلا روی کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: متاسفانه مدال طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی تاکنون کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی و وزنه‌برداری و کاراته است.
۱۰:۱۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: وزنه‌برداران ما از امروز کار خودشان را شروع می‌کنند. فردا مسابقه‌ای نداریم و روز چهارشنبه رقابت مردان شروع می‌شود. بچه‌ها آماده هستند و اردوی خوبی بعد از مسابقات جهانی مردان در کشور چین داشتند. بانوان هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و امیدواریم با دعای خیرمردم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

 

وی درخصوص مدال‌آوری کاروان ایران تا امروز عنوان کرد: متاسفانه کمی شرایط سخت شده و تا الان آنگونه که انتظار می‌رفت مدال طلایی کسب نشده است. ورزشکاران ما در تمام رشته‌ها تلاش خودشان را کردند، ولی متاسفانه مدال طلای ما کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی و وزنه‌برداری و کاراته است. امیدواریم این اتفاق باعث نشود که فشار بیش از حدی به بچه‌ها وارد شود و استرس بیش از حدی داشته باشند و تا آنها بتوانند کار خودشان را انجام بدهند و ان‌شاءالله دست پر برگردند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین