اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۶۳۵

احتمال بازگشت امتیازات سپاهان با اظهار نظر دبیرکل فدراسیون

احتمال بازگشت امتیازات سپاهان با اظهار نظر دبیرکل فدراسیون
در آستانه بازی سپاهان در برابر الاتحاد خبر خوبی به اردوی طلایی‌پوشان دیار نصف جهان رسیده است. این‌که ممکن است ۴ امتیاز کسرشده به این تیم برگردد.
۱۴:۴۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

خبر بازگشت ۴ امتیاز به تیم سپاهان که امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت با اقتباس از صحبت‌های دبیر کل تحریر شده است.

در آستانه بازی با نیروی هوایی تیم سپاهان با خبر کسر ۴ امتیاز مواجه شد و به زعم بازیکنان این تیم این رای موجب کاهش روحیه آن‌ها و در نهایت تساوی دو بر دو مقابل نیروی هوایی شد و طعنه‌هایی از سوی بازیکنان تیم سپاهان هم مطرح شد به طور مثال رامین رضاییان گفت ما سپاهان اصفهانیم نه سپاهان ایران.

حال در آستانه بازی با الاتحاد خبر خوشی به اردوی تیم سپاهان رسیده است. شکایت این تیم به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در کمیته استیناف ثبت شده و به زودی به آن رسیدگی خواهد شد. اما بخش مهم‌تر این خبر جایی است که هدایت ممبینی در واکنش به این خبر که آیا ممکن است ۴ امتیاز به تیم سپاهان برگردد، گفت: هر احتمالی در تصمیم‌گیری‌های ارکان قضایی وجود دارد.

خیلی‌ها می‌گویند این جمله دبیر کل برای فراهم‌سازی شرایط بازگرداندن ۴ امتیاز تیم سپاهان است. اگر ۴ امتیاز به سپاهان برگردد به این خاطر است که در آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره نشده اگر تیمی از سقف قرارداد عبور کند، با کسر ۴ امتیاز مواجه خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین