اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۵۸

هافبک تیم پدیده: پیکان حریف سرسخت است

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پیکان تیم سرسختی است اما باید برنده شویم و از انتهای جدول جدا شویم.
۱۶:۰۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| کریم احمدی بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص بازی هفته نهم تیمش در برابر پیکان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات را به شکل منظم برگزار کردیم. امیدوارم بتوانیم در این دیدار بالاخره به آنچه که استحقاقش را داریم دست یابیم و با کسب سه امتیاز از جمع پایین‌نشینان جدا شویم.
وی افزود: متاسفانه در دیدار با گسترش بد بودیم و همین موضوع سبب شد تا حریف به نخستین پیروزی فصل خود دست یابد. روز بدمان را فراموش کرده‌ایم و تنها به موفقیت فکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه به بهترین شکل ممکن، موقعیت پدیده را به بالای جدول ارتقا دهیم.
احمدی در خصوص حریف تصریح کرد: پیکان تیمی خوب با مجموعه‌ای از بازیکنان باتجربه و جوان است و نتایج این تیم در دو هفته اخیر نشان داده که کار سختی مقابل این تیم خواهیم‌داشت اما اگر خودمان باشیم و بتوانیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم بدون شک موفق می‌شویم و به سه امتیاز دست می‌یابیم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از پس حریف برآییم.
احمدی در خصوص تغییرات در راس مدیریتی پدیده گفت: امیدوارم بتوانیم درآینده به بهترین نتایج ممکن دست یابیم تا هواداران را خوشحال کنیم.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: احمدی پدیده
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین