اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۵۳۲
بایرن مونیخ به تساوی مقابل لایپزیگ بسنده کرد
قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا برای دومین بار متوالی در فصل جدید فوتبال آلمان، نتوانست بر لایپزیگ غلبه کند.
۰۱:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

در چارچوب دیدارهای هفته ششم بوندس‌لیگا، امشب (شنبه ) تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران میهمان لایپزیگ بود که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

بایرن مونیخ در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که نیمه اول را باخت و تا دقیقه 57 هم با 2 گل از میزبانش عقب بود. اویکوما اوپندا در دقیقه 20  و کاستلو لوکبا در دقیقه 26 این دو گل را برای لایپزیگ به ثمر رسانده بودند.

در دقیقه 57 بایرن مونیخ با گل هری کین از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند و گل دقیقه 70 لروی سانه هم باواریایی‌ها را به بازی برگرداند.

شاگردان توماس توخل اما در نهایت نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و به این ترتیب برای دومین بار در فصل متوالی پس از قبول شکست در سوپرجام، مقابل لایپزیگ متوقف شدند.

با این نتیجه بایرن مونیخ 14 امتیازی شد اما نتوانست صدر جدول را از بایرلورکوزن 16 امتیازی پس بگیرد. این در حالیست که اشتوتگارت نیز با یک امتیاز بیشتر از باواریایی‌ها در رده دوم جدول قرار دارد.  بایرن مونیخ در حال حاضر تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به دورتموند در رده سوم قرار دارد. لایپزیش هم با 13 امتیاز یک پله پایین‌تر از دورتموند در جایگاه پنجم جدول است.

پیش از این بازی چند مسابقه دیگر برگزار شده بود که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

بوخوم یک - مونشن‌گلادباخ 3
کلن صفر - اشتوتگارت 2
هایدنهایم یک - یونیون برلین صفر
ماینتس صفر - بایرلورکوزن 3
ولفسبورگ 2 - اینتراخت فرانکفورت صفر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین