اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۵۰۲
آلگری: هدف‌مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان است  فردا ولاهوویچ را در اختیار نخواهیم داشت
سرمربی ایتالیایی یوونتوس وضعیت تیمش پیش از بازی حساس با آتالانتا در هفته هفتم مسابقات سری A را تشریح کرد.
۱۸:۰۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته هفم سری A ایتالیا پذیرای آتالانتا خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تیم در حال رشد است، هم به لحاظ فیزیکی هم به لحاظ اعتماد به نفس. حفظ جایگاه در بین چهار تیم برتر جدول برای اعتماد به نفس ما مهم است. ما مشتاقیم تا به پیشرفت خود ادامه دهیم و از وقت اضافه‌ای که در طول هفته (بابت عدم حضور در بازی‌های اروپایی) داریم، استفاده کنیم. هنوز جا برای رشد و پیشرفت وجود دارد و حفظ دیدگاه مثبت بسیار مهم است، به خصوص با توجه به سن کم تیم (اشاره به میانگین سنی تیمش).

وی افزود: بازی‌هایی هستند که در آنها بهتر بازی می‌کنیم و بازی‌های هم هستند که ممکن است عملکرد خوبی در آنها نداشته باشیم. کسب پیروزی آسان نیست چون سری A بسیار رقابتی است. با این حال ما مقابل لچه بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم. هو شدن از سوی تماشاگران هم نباید آزاردهنده باشد، بلکه باید انگیزه‌ای برای پیشرفت باشد.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: آتالانتا تیمی هجومی و فیزیکی است و ما باید برای رویارویی با آنها آماده باشیم. حفظ ثبات در نتایج ‌ما بسیار مهم است چون هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و در خط مقدم خواسته‌های ما، یک هدف بزرگتر وجود دارد.

آلگری در پایان درباره وضعیت مهاجم صربستانی‌اش که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده، اظهار داشت: متأسفانه ولاهوویچ را به دلیل مشکلی که از ناحیه کمر دارد، برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت. او به همین خاطر مجبور شد دیروز دست از تمرین کردن بکشد.

تیم‌های آتالانتا و یوونتوس از ساعت 19:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه گویس ( ورزشگاه آتلتی آتزوری دِایتالیا) به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری