اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۳۹۵

اظهارات جنجالی رامین رضاییان درباره سپاهان

اظهارات جنجالی رامین رضاییان درباره سپاهان
ملی پوش تیم سپاهان در آستانه دیدار تیمش در لیگ قهرمانان خطاب به تماشاگران گفت: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید و از تیم شهرتان طوری حمایت کنید که ما کِیف کنیم.
۲۳:۲۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

رامین رضائیان بازیکن تیم ملی ایران با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به حضور تماشاگران در دیدار سپاهان با الاتحاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان صحبت کرد.

وی در این زمینه گفت: صحبتم برای روز دوشنبه و بازی با الاتحاد عربستان است. هواداران عزیز سپاهان، الان وقت این نیست که از پشت تلویزیون حمایت کنید. همه به استادیوم بیایید و استادیوم را پر کنید که از وقتی که ما برای گرم کردن به زمین می‌آییم، انرژی خوب به بچه‌ها بدهید و بازی خوبی داشته باشیم.

بازیکن ملی پوش سپاهان ادامه داد: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید و از تیم شهرتان طوری حمایت کنید که ما کِیف کنیم.

رضاییان با بیان اینکه صحبت دوم من درباره هوادارانی است که در استادیوم از لیزر استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها هواداران سپاهان نیستند و دوست ندارم که روزی بخواهیم در استادیوم اصفهان بدون هوادار بازی آسیایی کنیم. لطفاً خودتان با اشخاصی که کار غیرقانونی می‌کنند برخورد کنید و محترمانه آن‌ها را به بیرون ورزشگاه هدایت کنید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین