اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۱۷
امید عالیشاه در ابتدای این فصل با اینكه قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده بود اما با درخواست برانكو قراردادش را تمدید كرد و ماندگار شد تا دوباره در كنار مسلمان و احمدزاده كمربند خط هافبك سرخپوشان را تشكیل بدهد. اما به نظر می‌رسد در این فصل و هر چه از لیگ می‌گذرد برانكو كمتر به توانایی‌های امید اعتماد می‌كند...
۱۲:۵۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امید عالیشاه در ابتدای این فصل با اینكه قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده بود اما با درخواست برانكو قراردادش را تمدید كرد و ماندگار شد تا دوباره در كنار مسلمان و احمدزاده كمربند خط هافبك سرخپوشان را تشكیل بدهد. اما به نظر می‌رسد در این فصل و هر چه از لیگ می‌گذرد برانكو كمتر به توانایی‌های امید اعتماد می‌كند.
آمار نشان می‌دهد عالیشاه در این فصل جزو گزینه‌های اول تعویض برانكو به شمار می‌رود و در تمام بازی‌های این تیم به جز فولاد و تراكتورسازی با وجود اینكه در تركیب پرسپولیس حضور داشته اما در نیمه دوم تعویض شده است. هافبك سرخپوشان اولین بار در بازی افتتاحیه پرسپولیس مقابل سایپا در دقیقه77 تعویض شد و بعد از آن در برابر صبا، استقلال و سپاهان نیز جزو گزینه‌های تعویض برانكو بود. از همه عجیب‌تر اینكه او حتی در بازی با قشقایی شیراز و در حالی كه برانكو در غیاب ملی‌پوشانش مجبور بود به جوان‌ها و ذخیره‌های همیشگی بازی بدهد، باز هم عالیشاه یك نیمه بیشتر فرصت بازی پیدا نكرد! شماره2 پرسپولیس مقابل تیم لیگِ دویی بین دو نیمه با فرشاد احمدزاده كه تازه از مصدومیت رها شده بود تعویض شد. در بازی با نفت تهران هم عالیشاه در دقیقه61 از بازی بیرون رفت كه البته این اتفاق باعث شد تا او با ناراحتی زمین بازی را ترك كند. شاید اگر وساطت سیدجلال حسینی در آن لحظه نبود او هم مانند بختیار رحمانی راهی رختكن می‌شد و بیش از اینها برای خودش حاشیه درست می‌كرد. اما او خیلی ریز دلخوری‌اش را به برانكو نشان داد تا در تیررس سرمربی سختگیر تیمش قرار بگیرد. اما یكی دو روز بعد اتفاقی در تمرین رخ داد كه برانكو را برای تنبیه این بازیكن مطمئن‌تر كرد. در جریان تمرین پرسپولیس، امید عالیشاه لحظاتی را به شوخی و خنده گذراند و وقتی با تذكر برانكو مواجه شد جواب سرمربی تیمش را داد. این اتفاق باعث شد پروفسور به‌شكل جدی برای تنبیه او دست‌به‌كار شده و در اولین اقدام عالیشاه را از تركیب اصلی تیمش برای بازی این هفته كنار بگذارد. او حالا كاملا در لیست سیاه برانكو قرار گرفته و شاید هر چه جلوتر می‌رویم از تركیب دورتر و دورتر شود.
اتفاقی كه برای عالیشاه در حال رخ دادن است، پیش‌تر برای یكی دو بازیكن دیگر هم افتاده بود. از جمله احمد نوراللهی و تا حدودی مهرداد كفشگری كه برانكو با خارج كردن آنها از لیست بازیكنان مورد اعتمادش كاملا به یك نیمكت‌نشین تبدیل‌شان كرد.
با توجه به اینكه این روزها خبر توافق سروش رفیعی با پرسپولیس به گوش می‌رسد، شاید بتوان گفت برانكو بازیكنی را كه باید از تركیب خارج شود و جای خود را به سروش بدهد پیدا كرده است. بعید نیست در صورت جذب سروش رفیعی، این بازیكن جای عالیشاه را بگیرد و بازیكن شماره2 سرخپوشان كه بعد از سیدجلال و ماهینی كاپیتان سوم این تیم هم هست به نیمكت پرسپولیس تبعید شود. مگر اینكه او تا قبل از پایان نیم‌فصل بتواند دوباره اعتماد برانكو را به خودش جلب كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین