اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۰۳

اخـتلاف 8 امـتیازی با پـرسپولیس قـابل‌جـبران است

علی قربانی، مهاجم استقلال بعد از پشت‌سر گذاشتن یك مصدومیت بدموقع، حالا خودش را آماده همراهی تیم آبی‌پوش تهرانی می‌كند...
۱۱:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی قربانی، مهاجم استقلال بعد از پشت‌سر گذاشتن یك مصدومیت بدموقع، حالا خودش را آماده همراهی تیم آبی‌پوش تهرانی می‌كند. او در این چند روز تمرینات اختصاصی را پشت‌سر گذاشت و باتوجه به عدم حضور در تمرینات گروهی، شاید برای بازی با سایپا از ابتدا در تركیب ثابت قرار نگیرد. با قربانی درمورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت كردیم كه او به سؤالات پاسخ داد.
  • مقابل سایپا بازی می‌كنی؟
این موضوع بستگی به نظر منصوریان دارد. در این چند روز به‌صورت انفرادی تمرین كردم و روز سه‌شنبه هم یك تمرین سنگین را با مربی بدنساز تیم پشت‌سر گذاشتم. از لحاظ مصدومیت مشكلی برای این بازی ندارم، ولی طبیعتا از لحاظ بدنی كمی افت كردم كه باید روی این موضوع كار می‌كردم. حالا باید دید منصوریان چه تصمیمی خواهد گرفت.
  • در مورد بازی با سایپا چه نظری داری؟
سایپا تیم خوبی است و چند همبازی سابق من آنجا بازی می‌كنند. این تیم مهره‌های خوبی دارد، ولی ما باید قطعا سه امتیاز را بگیریم تا به بالای جدول نزدیك‌تر شویم.
  • به نظر می‌رسد شرایط استقلال نسبت به چند هفته پیش بهتر شده است.
همین‌طور است. بعد از بازی با ماشین‌سازی روند رو به رشد تیم ما شروع شد و الان بازیكنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند.
  • قبول داری استقلال هنوز از لحاظ تاكتیكی به شرایط ایده‌آل نرسیده است؟
ما جا برای بهتر شدن داریم و باید بهتر از این شویم. باید در هر بازی از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم و بیشتر گل بزنیم تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
  • خیلی‌ها پرسپولیس و تراكتورسازی را مدعیان اصلی كسب عنوان قهرمانی می‌دانند. نظر تو چیست؟
خیلی زود است درمورد قهرمانی صحبت كنیم. پرسپولیس و تراكتور تیم‌های خوبی هستند، ولی ما هم چراغ خاموش به سمت بالای جدول حركت می‌كنیم و باید از نیم فصل دوم در كورس قهرمانی قرار بگیریم. استقلال امتیازهای حساسی از دست داد و باید از غفلت تیم‌های بالای جدول استفاده كنیم و امتیاز بگیریم.
  • آیا اختلاف 8 امتیازی با پرسپولیس برای شما نگران‌كننده نیست؟
این اختلاف امتیاز با پرسپولیس قابل جبران است. طبیعتا آنها امتیاز از دست می‌دهند، ولی مهم این است كه ما امتیازهای از دست رفته را جبران كنیم.
  • برخی معتقدند غیبت تو در خط حمله استقلال كاملا به چشم آمد، نظر خودت چیست؟
همیشه تیم‌های منصوریان طوری هستند كه به بازیكن خاصی متكی نیستند. منصوریان معمولا تیم‌هایش را طوری شكل می‌دهد كه به شخص خاصی وابسته نباشد. غیبت بازیكن نمی‌تواند به تاكتیك تیمی استقلال ضربه بزند.
  • از عملكرد خودت در این فصل راضی هستی؟
به‌طور كامل از عملكرد خودم راضی نیستم. امیدوارم دیگر مصدوم نشوم، من در دو بازی پیاپی گل زدم، ولی متأسفانه این مصدومیت كمی مرا عقب انداخت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین