اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۵۰۲

استقـلال دوباره عامل عزل فـركی؟

پیروزی 3بر صفر استقلال مقابل سپاهان در فولاد‌شهر كه پاییز سال گذشته رقم خورد، باعث شد تا حسین فركی چند روز پس از آن به خاطر شدت انتقادات از سمت خودش كناره‌گیری كرده و قید همكاری با اصفهانی‌ها را بزند...
۱۱:۵۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| پیروزی 3بر صفر استقلال مقابل سپاهان در فولاد‌شهر كه پاییز سال گذشته رقم خورد، باعث شد تا حسین فركی چند روز پس از آن به خاطر شدت انتقادات از سمت خودش كناره‌گیری كرده و قید همكاری با اصفهانی‌ها را بزند. حالا بعد از یك سال دوباره گذر فركی به كوچه استقلال افتاده و از قضا دقیقا در ایامی این تقابل شكل گرفته كه او با سایپا خوب نتیجه نمی‌گیرد. اگرچه فضای سایپا در این فصل به مراتب آرامتر از سپاهان فصل قبل است اما باید منتظر ماند و دید در صورت كامیابی استقلال، فركی دوباره به واسطه باخت به آَبی‌پوشان در آستانه عزل قرار خواهد گرفت یا نه.

  فركی با چهارمین تیم مقابل استقلال
حسین فركی فردا به عنوان سرمربی سایپا مقابل استقلال قرار می‌گیرد. مربی بسیار محترمی كه چه در موقع پیروزی و چه در هنگام ناكامی از دایره ادب خارج نمی‌شود. فركی از جمله مربیانی است كه به عنوان دستیار در تیم ملی سابقه بسیاری دارد و به همین خاطر تجربه حضورش در لیگ برتر با توجه به سن و سالش، خیلی زیاد نیست (6 سال) اما در همین مدت هم توانسته 2 بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد. حسین آقا تاكنون با 3 تیم نفت تهران، فولاد خوزستان و سپاهان مقابل استقلال صف‌آرایی كرده و سایپا چهارمین تیم او خواهد بود كه همراهش به مصاف استقلالی‌ها می‌رود. فركی با مظلومی و قلعه‌نویی به عنوان سرمربیان استقلال مصاف داده و منصوریان سومین سرمربی این تیم در مصاف با او خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین