اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۴۸۶۷

نکونام به یک شرط به دیدار خطیر می‌رود/ اتفاقات خوب برای استقلال در راه است؟

نکونام به یک شرط به دیدار خطیر می‌رود  اتفاقات خوب برای استقلال در راه است؟
در راستای همکاری باشگاه استقلال با یک اسپانسر جدید قرار است از اسپانسرهای دیگر هم ظرف روزهای آینده رونمایی شود.
۱۵:۴۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

پیرو تذکرهای اخیر وزارت ورزش به باشگاه استقلال و البته نهادهای ذیربط در رابطه با حمایت از یکی از دو باشگاه زیر مجموعه وزارت ورزش، هفته پیش اتفاقات مثبتی در زمینه جذب اسپانسر شکل گرفت.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد این روند ادامه خواهد داشت و ظرف روزهای آینده مدیران باشگاه‌های استقلال و در راس آن علی خطیر از دو اسپانسر جانبی دیگر باشگاه استقلال نیز رونمایی خواهند کرد.

گفته می‌شود این دو اسپانسر نیز جزو شرکت‌های بزرگ داخلی به حساب می‌آیند که قرار است در فصل پیش روی لیگ برتر حامیان مالی باشگاه استقلال باشند و همراه با رایتل(اسپانسر اصلی باشگاه)، بخش عمده‌ای از هزینه‌های باشگاه استقلال را در ازای تبلیغ کالاهایشان تامین کنند.

نکته مهم‌تر اینکه قرار است در روزهای آینده دیداری بین اعضای هیئت مدیره و جواد نکونام شکل بگیرد که این می‌تواند سرآغاز برطرف شدن کدورت‌ها و مشکلات گذشته ظرف ماه‌های اخیر به شمار برود.

گرچه از کادر فنی استقلال شنیده شده؛ مادامی که پول بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت نشود اتفاق مثبتی در این زمینه شکل نخواهد گرفت اما ظاهراً این موضوع در روزهای آینده به شکلی ملموس تغییر شکل خواهد داد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین