اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۳۵۹

با خطرناک ترین بازیکن قهرمان آشنا شوید+عکس

رحیم زهیوی ستاره این دو فصل استقلال خوزستان بوده است، او امید اصلی تیم استقلال خوزستان در کنار مومنی و بیت سعید برای گلزنی برابر پرسپولیسی ها خواهد بود.
۱۸:۳۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال خوزستان فردا باید در ورزشگاه غدیر به مصاف پرسپولیس برود، دیدار دو تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ پانزدهم که مطمئنا حساسیت های خاصی را خواهد داشت.


نصف گل مال من، نصف گل مال فرناندز


رحیم زهیوی تا کنون برای استقلالی های خوزستان علاوه بر اینکه سه گل زده است، چهار پاس گل نیز داده تا به عنوان با ارزش ترین بازیکن لیگ برتر لقب بگیرد، البته عده ای گل دوم استقلال خوزستان به ماشین سازی از روی نقطه کرنر را به نام زهیوی نوشته اند تا چهار گله شوند.

 


شروع از یاسوج


زهیوی یکی از ستاره های استقلال خوزستان در این فصل فوتبال خود را از شهرداری یاسوج شروع کرد و سپس به نفت مسجدسلیمان پیوست.


کری با بیرانوند


زهیوی پس از نفت مسجدسلیمان راهی شهرداری بندرعباس وسپس به نفت تهران پیوست.او در نفت تهران با علیرضا بیرانوند هم تیمی بود و دو سال در این تیم حضور داشت. البته در آن سال سوشا مکانی به عنوان گلر اصلی حضور داشت و بیرانوند گلر بعد از او بود.نبرد این دو بازیکن در زمین غدیر می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.کری های این دو بازیکن البته در تیم ملی نیز ادامه داشته است.

 


درخشش در نفت آبادان


پس از نفت تهران، به صنعت نفت آبادان آمد و دوسال قبل توانست آقای گل گروه اول مسابقات لیگ دسته اول شد. او 9 گل زد و 7 پاس گل داد تا یکی از رمزهای موفقیت آبادانی ها باشد.


مثلث zbz

مثلث سوسنگردی استقلال خوزستان فصل قبل با حضور زهیوی – بیت سعید و زبیدی تشکیل شد، مثلثی که خطرناک ترین مثلث لیگ بوده است، البته زوج او وبیت سعید هم اکنون بهترین زوج خط حمله لیگ برتر هستند.

 


گل قهرمانی برای استقلال خوزستان


او فصل قبل برای تیم عبدالله ویسی هم 7 گل زد و هم 4 پاس گل داد، گل های دیدنی او در بازی با ذوب آهن تا همیشه در یاد خوزستانی ها خواهد ماند. استقلال خوزستان با حضور ستارگانی چون زهیوی، بیت سعید، طیبی، جانفزا، و ... توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

حضور در تیم کی روش


رحیم زهیوی پس از درخشش در استقلال خوزستان و قهرمانی با تصمیم کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در اردوها حاضر شد اما به دلیل مصدومیت بد موقع بعضی بازی های تیم ملی ایران در راه جام جهانی را از دست داد.

 


با ارزش ترین بازیکن لیگ


رحیم زهیوی تا کنون به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ به حساب می آید، او علاوه بر 3 گلی که زده است، 4 پاس گل داده است. آماری که می تواند در بازی با پرسپولیس بهتر نیز بشود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین