اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۳۴۹۶
بونوچی: آلگری داستان‌های جعلی برای خود سرهم کرد  توسط یوونتوس تحقیر شدم
مدافع پیشین تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید توسط این باشگاه ایتالیایی تحقیر شده است.
۱۹:۳۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

لئوناردو بونوچی که اخیراً قراردادش را با یوونتوس فسخ کرد و در آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی با قراردادی یک ساله با تمدید قرارداد برای سال دوم به یونیون برلین آلمان پیوست، قصد دارد از باشگاهی که 12 فصل برایش بازی کرد به مراجع قانونی شکایت کند. این مدافع ایتالیایی در نظر دارد به دلایل در اختیار قرار نگرفتن شرایط تمرینی مناسب برای او از سوی باشگاه، کنار گذاشته شدنش از ترکیب تیم و آسیب وارد شدن به وجهه حرفه‌ای‌‌اش شکایت کند.

بونوچی 36 ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ماسیمیلیانو آلگری داستان‌های جعلی برای خود سرهم کرد. این درست نیست که باشگاه یوونتوس ماه‌ها پیش به من گفته بود که قصد دارد راه خود را از من جدا کند. در ماه مِی، به باشگاه یوونتوس گفتم که آماده هستم به‌عنوان گزینه پنجم یا ششم برای کمک به بازیکنان جوان در یووه بمانم. این درست نیست که در ماه‌های اکتبر 2022 و فوریه 2023 به من گفته شد بود باشگاه می‌خواهد در پایان فصل به همکاری‌اش با من پایان دهد.

وی افزود: با خواندن گزارش‌هایی در روزنامه‌ها چیزی را حس کرده بودم تا اینکه در تاریخ 13 جولای که جونتولی (مدیر ورزشی جدید یوونتوس) و جیووانی مانا (دستیار او) به خانه‌ام آمدند و به من اطلاع دادند که دیگر در ترکیب یوونتوس جایی نخواهم داشت و حضورم در زمین مانع از پیشرفت تیم می‌شود.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان خاطر نشان کرد: من توسط یوونتوس تحقیر شدم، آنهم بعد از انجام بیش از 500 بازی برای بیانکونری! من از همبستگی بسیاری از بازیکنان، حتی بازیکنان فعلی یووه و سایر تیم‌ها با من قدردانی کردم. همه آنها حمایت خود را از من بابت رفتار توأم با بی‌احترامی باشگاه یوونتوس ابراز کردند.

بونوچی 36 ساله که از سال 2010 در عضویت باشگاه یوونتوس بود و در این بین تنها در فصل 18-2017 برای میلان بازی کرد، در 502 بازی برای بیانکونری به میدان رفت و به این تیم برای کسب 17 جام از جمله کسب هشت قهرمانی در سری A و چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری