اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۳۴۱
برانكو ایوانكوویچ، سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل از یك طرف اسكلت تیم سال گذشته را حفظ كرد و از طرفی هم بعضی از بازیكنان موردنظر خود مانند سیدجلال حسینی، بیرانوند و امیری را به لیست تیمش اضافه كرد...
۱۷:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| برانكو ایوانكوویچ، سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل از یك طرف اسكلت تیم سال گذشته را حفظ كرد و از طرفی هم بعضی از بازیكنان موردنظر خود مانند سیدجلال حسینی، بیرانوند و امیری را به لیست تیمش اضافه كرد. اما با این وجود بعضی از بازیكنان مورد نظر خود را نتوانست جذب كند. تیم برانكو تا به اینجای لیگ توانسته نتایج خوبی را كسب كند و چه در خط دفاعی و چه در خط حمله عملكرد بسیار خوبی داشته است. اما باخت در مرحله اول جام حذفی آن هم در غیاب ملی‌پوشان، برانكو را به این نتیجه رساند كه اگر می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید بازیكنان خوبی را در نیم‌فصل به تیم اضافه كند. به همین دلیل برانكو از الان بازیكنان مد نظر خود را به باشگاه اعلام كرده تا در اولین فرصت آنها را جذب كند.
اشكان دژآگه در كنار سروش رفیعی جزو بازیكنانی است كه برانكو روی آنها حساب باز كرده است اما نامعلوم بودن وضعیت سروش با توجه به اینكه هم باشگاه تراكتور او را می‌خواهد و هم خود سروش به دنبال رفتن به اروپاست باعث شده تا برانكو توجه ویژه‌ای هم به دژآگه داشته باشد. اشكان بعد از اینكه قرارداد خود را با تیم قطری فسخ كرد در حال حاضر در آلمان به سر می‌برد و تنها به تمرینات اختصاصی می‌پردازد تا بتواند خود را برای حضور در تیم ملی آماده نگه دارد. به همین دلیل شنیده‌ها حاكی از آن است كه مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاكرات خود را با اشكان آغاز كرده‌اند تا او را راضی كنند كه در نیم‌فصل به پرسپولیس بیاید و با سرخپوشان قرارداد ببندد تا این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضوری كاملا پرقدرت داشته باشد و بتواند نتایج خوبی در این بازی‌ها كسب كند. شنیده می‌شود كه نماینده باشگاه احتمالا در روزهای آینده سفری به آلمان خواهد داشت تا به شكل حضوری با این بازیكن مذاكره كند.
  • اشكان لیگ ایران را دوست ندارد
البته خود اشكان همچنان اصرار دارد در خارج از ایران به فوتبالش ادامه بدهد و هیچ برنامه‌ای برای بازی در تیم‌های داخلی ندارد. او در حاشیه بازی ایران و كره جنوبی با یكی از هواداران تیم ملی مواجه شد كه از او می‌خواست برای ادامه فوتبالش به ایران نیاید. اشكان هم ضمن موافقت با نظر این هوادار تاكید كرد كه فوتبالش را در خارج از ایران ادامه خواهد داد. او مشخصا به آن هوادار گفت: «لیگ ایران؟ نه بابا!» لیگ انگلیس و بوندس‌لیگای آلمان از لیگ‌های مورد نظر دژآگه هستند و او اصرار دارد تا به هر طریقی كه هست در یكی از این كشورها به فوتبالش ادامه بدهد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری