اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۳۲۷
هافبك تیم پرسپولیس در بازی برابر نفت نتوانست گل بزند اما بارها خط دفاعی زردپوشان را آزار داد. امید عالیشاه در باره شرایط این روزهای خود به گفت‌وگو پرداخت...
۱۵:۳۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| هافبك تیم پرسپولیس در بازی برابر نفت نتوانست گل بزند اما بارها خط دفاعی زردپوشان را آزار داد. امید عالیشاه در باره شرایط این روزهای خود به گفت‌وگو پرداخت.
  • پرسپولیس توانست برد خوبی را در برابر نفت به دست بیاورد.
خدا را شكر بازی سنگینی را بردیم و توانستیم دوباره به صدر جدول برسیم و امیدوارم كه روند رو به جلو خودمان را دوباره ادامه بدهیم و در بازی برابر استقلال خوزستان هم همین طور با قدرت بازی كنیم.
  • پرسپولیس می‌تواند با این روند قهرمان شود.
صحبت از قهرمانی الان زود است اما ما تیم بسیار خوب و یك‌دستی داریم و می‌توانیم همین طور ادامه بدهیم و امیدوارم كه در بازی‌های بعدی هم همین طور عمل كنیم البته باید باهوش باشیم. باید این را بگویم كه لیگ یك ماراتن است و باید همین طور با قدرت عمل كنیم.
تیم تراكتور جدی‌ترین رقیب شما در صدر جدول است.
ما به بقیه تیم‌ها كاری نداریم و تنها به خودمان فكر می‌كنیم و بعد از سوت داور برد برابر نفت را فراموش كردیم و تمام تمركز ما از الان تنها برای تیم استقلال خوزستان است.
  • استقلال خوزستان را چه طور می‌بینی؟
برد برابر نفت تهران و سپاهان زمانی ارزشمند است كه بتوانیم استقلال خوزستان را در خانه شكست بدهیم و به همین دلیل تمام تلاشمان را در اهواز خواهیم كرد.
  • گفته می‌شود بعد از تعویض ناراحت بودی.
نه اصلا این‌گونه نیست و من به تصمیم برانكو احترام می‌گذارم اما من از دست داور خیلی ناراحت بودم و دلیل ناراحتی من همین موضوع بود.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین