اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۲۷۶

سروش- فولاد؛ نبرد دل و دشنه

هافبک ملی پوش تراکتورسازی نبردی حساس با فولاد خواهد داشت؛ دیداری پر از احساس و البته کینه!
۱۳:۱۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سروش رفیعی با پیراهن فولاد به فوتبال ایران معرفی شد؛ هافبک شیرازی 3، 4 سال قبل در کنار بختیار رحمانی زوجی رویایی برای تیم تحت امر حسین فرکی ساخته بودند و آنقدر درخشیدند تا تیم را به قهرمانی رساندند. در آن دوران اما بازی رفیعی بیشتر به چشم می‌آید و به نوعی او زیر سایه کاپیتان سابق فولاد یعنی بختیار رحمانی قرار داشت. رحمانی که اسیر مشکلات خدمت سربازی شد، بازی سروش رفیعی بیشتر به چشم آمد. هافبک تکنیکی سابق فولاد تا قبل از اینکه مشکلات خدمت سربازی به سراغش بیاید، نمایش خوبی داشت و تیمی که بازیکنان زیادی را از دست داده بود، تا حد یک بالانشین نگه داشته بود.

 


رفتن او از فولاد به تراکتورسازی برای گذراندن خدمت سربازی شرایط را برای رفیعی متفاوت کرد. سروش تراکتور اگرچه سال گذشته نیز مقابل فولاد که از نظر احساسی وابسته به آن است، به میدان رفته اما بازی فردا برای او متفاوت تر خواهد بود. این روزها که بحث جدایی رفیعی از فولاد داغ است، یک بحث مهم درباره اش وجود دارد؛ مدیران باشگاه فولاد اعتقاد دارند از قرارداد سروش با فولاد نیم فصل باقی مانده و او در پایان سربازی اش باید به اهواز برگردد و این در حالی است که هافبک تراکتور چنین موضوعی را قبول ندارد.

 


رفیعی در شرایطی فردا در ترکیب تراکتور مقابل فولاد قرار می گیرد که خیلی ها از علاقه قلبی به تیم اهوازی خبر دارند اما شاید با مصاحبه هایی که مسئولان تیم اهوازی درباره او انجام دادند، مسابقه ای انتقامی برای سروش تلقی شود. بازیکنی که نقش موثری در نتایج تراکتورسازی داشته، بی تردید فردا سعی خواهد کرد بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارد و کاری کند تا بار دیگر توانایی هایش را به مدیران فولاد نشان دهد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین