اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۲۵۵

پریچهره: امیدوارم فردی برای وزارت انتخاب شود که توسعه ورزش را درپیش بگیرد

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: شنیدم پاسخ استعلام نامزدهای انتخابات آمده، اما هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.
۱۱:۳۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| نصرالله پریچهره در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد رکابزنان ایران در مسابقات کاپ آسیایی تایلند و جهانی قطر اظهار داشت: بچه‌های ما در هر دو مسابقه به خصوص جهانی قطر عملکرد بسیار خوبی داشتند و جوانان ما نشان دادند که امیدهای ما در آینده باشند. مربی تیم هم اعلام کرد بچه‌ها از روحیه بسیار بالایی در مسابقات برخوردار بودند.

وی ادامه داد: مدال آوری ما در کاپ آسیایی تایلند بود و در قطر با حضور جوانان و امیدهایمان به دنبال نتایج خوبی بودی که خوشبختانه حاصل شد. حضور گنج خانلو در رتبه 23 و صعود 100 پله‌ای بسیار خوب بود. او یکی از امیدهای ما در رده بزرگسالان بود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: پیش از اعزام به مسابقات به جوانان گفتیم بروید تا جایی که توان دارید، رکاب بزنید و ترسی نداشته باشید. اگر به آنها اعتماد به نفس بدهیم همه چیز درست می‌شود و نباید ترس را در دل ورزشکاران جوان بیندازیم. حضور در این مسابقات هزینه چندانی هم برای فدراسیون نداشت، اما نتیجه کاملا قابل قبول بود.

وی در مورد دبیر فدراسیون که به دلیل بازنشستگی کنار رفته است، گفت: 8 نفر بازنشسته در داخل فدراسیون بودند که طبق اعلام وزارت ورزش تغییراتی را اعمال کردیم، اما دو نفر به دلیل ایثارگری به کار بازگشتند. از خالقی هم که قبلا دبیر بود در کمیته فنی استفاده می‌کنیم و به زودی سرپرست دبیری فدراسیون را انتخاب می‌کنیم.

پریچهره ادامه داد: با توجه به اینکه دبیر فدراسیون دبیر مجمع خواهد بود، شخصی را انتخاب خواهیم کرد که انتخابات را در فضایی کاملا عادلانه برگزار کند و مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در مورد استعفای وزیر ورزش گفت: ما به عنوان سرپرست کار خودمان را انجام می‌دهیم و رئیس جمهور هرکسی را که تشخیص بدهد، انتخاب خواهد کرد و امیدوارم فردی انتخاب شود که توسعه ورزش را در دستور کار داشته باشد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در اینکه انتخابات چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: شنیدم که نتیجه استعلام‌ نامزدها مشخص شده، اما هنوز به ما چیزی اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین