اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۲۳۴۷

فشار حداکثری انگلیسی‌ها به گران‌ترین خرید لیگ برتر؛ وقتی به کایسدو خندیدند!

فشار حداکثری انگلیسی‌ها به گران‌ترین خرید لیگ برتر؛ وقتی به کایسدو خندیدند!
بعد از اشتباهی مرگبار در بازی اخیر چلسی؛ گران‌ترین معامله داخلی لیگ برتر انگلیس صدای هواداران تیم لندنی را در آورده است.
۱۸:۴۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

در 14 آگوست 2023، چلسی اعلام کرد که مویزس کایسدو را از برایتون به خدمت گرفته است. انتقال این بازیکن 21 ساله اکوادوری گران‌ترین معامله داخلی در تاریخ لیگ برتر بود؛ طبق گزارش سایت ترانسفر مارکت، مبلغ شگفت‌انگیز 116 میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت شد. رکورد قبلی در اختیار هری مگوایر (مدافع) بود که در سال 2019 با مبلغ 87 میلیون یورو از لستر به منچستریونایتد رفت.

کایسدو که برخی کارشناسان او را نسخه بهبود یافته کلود ماکلله می‌نامند؛ از همان دقایق اولیه حضور در چلسی شروع به ناامید کردن هواداران کرد. مویزس در نخستین بازی خود برای آبی‌ها در وستهام، تنها 29 دقیقه بازی کرد اما تبدیل به یک کابوس واقعی شد. در این مدت بازیکن اکوادوری 8 بار توپ را از دست داد، 2  بار خطار کرد و مرتکب اشتباهی شد که گل حریف را به دنبال داشت.

در وقت‌های تلف شده، کایسدو امرسون را در محوطه جریمه سرنگون کرد که در واقع امضای حکم نهایی شکست چلسی بود. لوکاس پاکوئتا پنالتی را به گل تبدیل کرد و وستهام 3 امتیاز دربی لندن را گرفت.

تیم فوتبال چلسی انگلیس ,

چند روز قبل نیز چلسی دومین شکست را در دور چهارم لیگ برتر انگلیس متحمل شد. تیم پوچتینو در ورزشگاه خود توسط ناتینگهام فارست شکست خورد.  رکوردشکن تازه‌وارد لیگ برتر در مرکز زمین توپ را از دست داد که توسط سازنده پاس گل عینی تایوو آوونی و آنتونی الانگا به طرز ماهرانه‌ای استفاده شد.

در شبکه‌های اجتماعی  انتقال کایسدو در حال حاضر با معاملاتی که جردن بلفورت، کلاهبردار معروف وال استریت انجام داد، مقایسه می‌شود. شما او را به لطف لئوناردو دی‌کاپریو که نقش بلفورت را در فیلم گرگ وال استریت مارتین اسکورسیزی بازی کرد، می‌شناسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: چلسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین