اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
اردبیل- مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰ درصد پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت در استان اردبیل ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است.
۲۱:۳۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

قدیر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از سال ۹۵ و با مجوز رسمی بانک مرکزی و با شعار «اینجا محل خیرین است» آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت را شاهد بودیم تا به عنوان یک نهاد مالی غیرانتفاعی خیرخواهانه به شبکه شتاب متصل باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این هفت سال صندوق بارها از سوی بانک مرکزی به خاطر خوش حسابی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته و ما در راستای شعار امداد که خدمت رسانی خانواده محور و جهادی است سعی می‌کنیم تا ارائه خدمات شایسته ای را برای جامعه هدف و نیازمندان ارائه کنیم.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با بیان اینکه این صندوق با ۳۱ نفر پرسنل و در قالب شعبه مرکز استان و رابطان صندوق در شهرستان‌ها فعالیت می‌کند، گفت: تمام خدماتی که صندوق در مرکز استان و شعبه مرکزی ارائه می‌دهد در شهرستان‌ها نیز همان خدمات به همت رابطان ارائه شده و جلب رضایت مددجویان را شاهد هستیم.

حسن زاده بیان کرد: تمام تسهیلات ما به شکل قرض الحسنه و بدون تأخیر و تادیه به صورت بانکداری ناب اسلامی ارائه می‌شود و تلاش بر این است تا با کمک خیرین و به شکل وجوه اداره شده پرداخت تسهیلات را با معرفی کمیته امداد در کوتاه‌ترین زمان شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در کنار ارائه خدمات حضوری از طریق شعبه دیجیتال کلیه خدمات صندوق به مشتریان ارائه می‌شود که با ورود به سایت «سها» و سامانه طراحی شده مشتریان می‌توانند افتتاح حساب کرده و نسبت به تمدید کارت، صدور المثنی، کارتکس وام و … اقدام کنند.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل افزود: ۸۰ درصد پرداخت تسهیلات این صندوق ویژه مددجویان کمیته امداد است و ۲۰ درصد مابقی نیز به نیازمندان غیرمددجو پرداخت می‌شود.

حسن زاده ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه «سها» و درخواست وام می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند که شرط اصلی قرار گرفتن در پنج دهک پایین است.

وی سرفصل‌های پرداخت این تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: این تسهیلات در قالب کارگشایی، پرداخت بدهی، حوزه درمان، مسکن، تسهیلات اشتغالزا و … پرداخت می‌شود که به این تعداد باید سرفصل‌های فرهنگی، دانشجویی و وام قرض الحسنه زائران اربعین حسینی را نیز باید اضافه کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین