اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
اردبیل- تمرینات آمادگی پیش فصل تیم فوتبال «آینده‌سازان» اردبیل در ورزشگاه تختی آغاز شد تا این تیم خود را برای مسابقات لیگ دسته ۲ کشور آماده کند.
۲۱:۳۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه در این تمرینات که حسین خطیبی سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان حضور داشت، بازیکنان تمرینات گروهی خود را انجام داده تا در گام نخست تیم آینده‌سازان برای حضور قدرتمند در لیگ دسته ۲ هماهنگ‌تر از گذشته اقدام کند.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان در آغاز تمرینات این تیم اظهار کرد: ما سعی کردیم از ظرفیت بازیکنان بومی بیشتر استفاده کرده و در کنار آن نسبت به جذب بازیکنان توانمند غیربومی نیز اقداماتی را انجام دهیم.

حسین خطیبی تصریح کرد: در روزهای گذشته با عقد قراردادی جعفر برزگر از تیم شمس آذر قزوین به این تیم پیوست و چند بازیکن مطرح استان اردبیل نیز که فصل گذشته در لیگ دسته ۲ کشور حضور داشتند، به تیم آینده‌سازان اردبیل پیوستند تا تمرینات خود را با این تیم ادامه دهند.

وی گفت: ۲۰ شهریور مسابقات لیگ دسته ۲ کشور قرعه‌کشی خواهد شد تا آغاز این مسابقات را از دهه اول مهرماه شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آینده‌سازان افزود: تمرینات تیم تا آغاز مسابقات در اردبیل و به احتمال زیاد در یکی از شهرهای دیگر کشور برگزار شده تا تیم بتواند به هماهنگی و انسجام کامل برسد و با همراهی مسئولان استانی و مالک باشگاه بتوانیم در رقابت‌های دسته ۲ کشور حضور شایسته و آبرومندی را داشته باشیم.

خطیبی خاطرنشان کرد: رایزنی برای جذب چند بازیکن دیگر ادامه دارد و در روزهای آینده علاوه بر جذب بازیکنان، چند بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های باشگاهی استان اردبیل و استان‌های همجوار برگزار خواهیم کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین