اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در نمایشگاه تجارت خدمات پکن به معرفی فرهنگ و هنر ایران و آثار دستی ایران پرداخت.
۲۱:۲۸ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش خبرگزاری مهر، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در نمایشگاه تجارت خدمات پکن (به عنوان یکی از سه پلتفرم بزرگ نمایشگاهی چین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خدمات جهان) به معرفی فرهنگ و هنر ایران و آثار دستی خلاقانه ایران پرداخت.

در این رویداد که از روز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های شهر پکن آغاز به کار کرده، رئیس جمهوری چین در سخنرانی ویدئویی به اهمیت توسعه خدمات در توسعه اقتصادی این کشور اشاره و بر عزم دولت چین بر گسترش حوزه خدمات تأکید کرد.

وی با اشاره به موضوع نوآوری به عنوان موتور توسعه چین در برنامه‌های اقتصادی این کشور، توجه به واردات محصولات با کیفیت بالا، را با اهمیت تلقی کرد.

در مراسم افتتاحیه رئیس جمهوری بنین به عنوان مهمان ویژه و مدیر کل سازمان جهانی تجارت، دبیر کل آنکتاد و دبیر کل OCDE در خصوص روند تجارت خدمات در دنیا و اهمیت آن در توسعه اقتصادی به سخنرانی پرداختند.

نمایشگاه تجارت خدمات پکن در سال جاری در فضای ۱۵۵ هزار متر مربعی تا روز چهارشنبه ۱۵ شهریور، ادامه خواهد داشت. ۲۲۰۰ شرکت از ۷۵ کشور در نمایشگاه حضور دارند. شرکت کنندگان در این رویداد آخرین محصولات و نوآوری‌ها را در اقتصاد دیجیتال، گردشگری، آموزش، دارو و اقتصاد سبز، به نمایش گذاشته‌اند.

پاویون ملی ایران با مدیریت مرکز تجاری ایران – چین (سوژو) به عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، با حضور ۹ شرکت در بخش‌های مواد غذایی، صنایع دستی، تجهیزات پزشکی و فنّاوری‌های پیشرفته در این نمایشگاه حضور دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین