اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور اعلام کرد؛
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور گفت: باتوجه به افزایش زوار در اربعین امسال، میزان ظرفیت اتوبوس‌ها پاسخگوی نیازمندی کشور در این ایام نبود و در برخی مناطق دچار کمبود ناوگان هستیم.
۱۱:۴۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر گزارش‌های مبنی بر اینکه در مرز ریمدان عدم تعداد کافی در ناوگان‌های حمل و نقل برای انتقال زائرین به مرزهای غربی کشور به خبرگزاری مهر گزارش شده است و بر اساس پیگیرهای خبرنگار مهر از مسئولین مربوطه اینگونه اظهار کردند که امسال میزان ظرفیت زائرین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و غافلگیر شدند.

احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت ناوگانی کشور در این بازه زمانی اربعین به کار گرفته شده، گفت: میزان ظرفیت زائرین حسینی امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و میزان اتوبوس‌های کشور پاسخ نیاز این ظرفیت از زوار را نمی‌دهد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور در ادامه گفت: البته امسال نیز از کشور ترکیه تعدادی ناوگان اتوبوس برای خدمت‌رسانی به زوار و جبران کمبود اتوبوس در کشور وارد شده اما با توجه به افزایش چشمگیر تعداد زوار در اربعین این میزان هم نیز پاسخگو نبود و مجدد در برخی مناطق دچار کمبود ناوگان برای انتقال مردم به مرزهای غربی کشور هستیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: از مسافرین درخواست می‌کنیم علاوه بر استفاده از ناوگان اتوبوس از دیگر ناوگان‌های عمومی استفاده شود تا دچار بحران کمبود ناوگان در این بازه زمانی اربعین نشویم

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین