اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۹
پايان پرونده شكايت سرپرست سابق پرسپوليس

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس اظهارات جنجالی‌اش را پس گرفت

محمد قاضی چندی پیش در مصاحبه‌ای آتشین سعید شیرینی را یک کلاهبردار خطاب کرد.
۲۰:۲۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد قاضی، مهاجم سابق پرسپولیس که پیش از این گفته بود سعید شیرینی جعل و کلاهبرداری کرده بود، چند روز پیش با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه کرد و درخصوص مطالبات خود از سرخپوشان گفت: «2 سال از بحث شکایت من از باشگاه پرسپولیس و حکم کمیته انضباطی می‌گذرد.

 

هم كميته استيناف و هم كميته انضباطي و هم دادرسي ويژه، من را به دريافت 300 ميليون تومان طلب از پرسپوليس محق دانستند و اين رأي قطعي است. البته در 2 سال گذشته مداركي از سوي باشگاه به من ارائه شده بود كه اعلام كردند شيريني اين مدارك را به آنها داده است اما آقاي شيريني به كميته استيناف مراجعه كرد و مدعي شد اين مدارك را به باشگاه پرسپوليس نداده است. پس سعيد شيريني كلاهبرداري نكرده است. هرچند من هنوز به پولم نرسيدم!»

 

پشيماني محمد قاضي پس از آن مصاحبه جنجالي باعث تعجب‌مان شد. ديروز وقتي بيشتر تحقيق كرديم متوجه شديم پس از مصاحبه تند محمد قاضي عليه سعيد شيريني، سرپرست پرسپوليس از مهاجم سابق اين باشگاه شكايت كرد. ظاهراً جلساتي در دادگاه تشكيل شده و قاضي پرونده در نهايت به مهاجم سابق پرسپوليس توصيه كرده كه رضايت سعيد شيريني را جلب كند و از قرار معلوم مصاحبه اخير محمد قاضي نيز در اين راستا بوده است. در همين ارتباط وقتي با سعيد شيريني تماس گرفتيم با تأييد خبر به ما گفت: «محمد قاضي حرف‌هايي را در رسانه‌ها مطرح كرده بود كه از طريق وكيلم از او شكايت كردم ولي باتوجه به جلساتي كه برگزار شد، پشيماني اين بازيكن برايم محرز شد و تصميم گرفتم او را ببخشم و شكايتم را پس بگيرم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین