اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۵۸۷

اسلامی: پرسپولیسی‌ها درست می‌گویند!

اسلامی: پرسپولیسی‌ها درست می‌گویند!
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شب گذشته در هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی میهمان پرسپولیس بود و در دقایق پایانی نیمه اول با گل‌به‌خودی سروش رفیعی پیش افتاد اما در دقیقه ۸۴ گل تساوی را دریافت کرد تا در کسب دومین پیروزی فصل خود ناکام بماند.
۱۹:۳۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب‌آهن، در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر خوب شروع کردیم و با برنامه جلو رفتیم و روی یک اتفاق و گل‌به‌خودی از حریف پیش افتادیم. موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستم گل دوم را هم به ثمر برسانیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم و با تساوی از زمین خارج کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردند که بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند، گفت: ما با فکر مثبت وارد بازی شدیم و می‌دانستیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم و اتفاق خوبی رقم بزنیم. به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و همانطور که دیدید شانس زیادی هم برای پیروزی داشتیم.

اسلامی درباره عملکرد تیم داوری مسابقه عنوان کرد: به گفته کارشناسان گل آفساید بود و من هم که صحنه را دیدم، نظرم همین است. البته به جز این صحنه، گروه داوری عملکرد بدی نداشت و شرایط خوب بود.

او درباره شرایط چمن استادیوم آزادی که باعث اعتراض سرخپوشان شده بود، گفت: چمن شرایط خیلی خوبی نداشت و اصلا در حد استادیوم آزادی نبود. این شرایط درست نیست و امیدوارم رسیدگی شود.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص شرایط این تیم توضیح داد: شرایط خوب است و تیم در حال شکل‌گیری است. جلوتر که برویم، شرایط بهتر از این هم خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا نتایج درخور شان ذوب‌آهن کسب کنیم.

او درباره تغییر کادرفنی ذوب‌آهن و حضور محمد ربیعی در این تیم اظهار داشت: آقای تارتار سال قبل زحمت زیادی برای من کشیدند و از ایشان تشکر می‌کنم. آقای ربیعی هم مربی خوب و بادانشی هستند و انشاالله بتوانیم از آموزه‌های ایشان استفاده کنیم و درس بگیریم و پیشرفت کنیم.

هافبک تیم امید ایران درباره اردوی پیش روی این تیم گفت: من شرایط بدنی خوبی دارم و کاملا آماده و سرحال هستم. هنوز لیست اعلام نشده اما حضور در تیم ملی باعث افتخار هر بازیکنی است و امیدوارم که در بین بازیکنان دعوت‌شده باشم.

اسلامی در پایان درباره دیدار با هوادار در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: هوادار تیم خوبی دارد و در هفته‌های گذشته هم‌ عملکرد خوبی داشته است. همه بازی‌ها مهم است و نمی‌توانیم بگوییم که این بازی آسان خواهد بود. تلاش می‌کنیم که دست پر از مسابقه خارج شویم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین