اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۵۳
کاپیتان مصدوم تیم ذوب آهن اعتقاد دارد محرم نویدکیا به عنوان پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر نباید غریبانه از فوتبال خداحافظی می کرد.
۱۲:۱۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| قاسم حدادی فر در گفت و گویی، درباره وضعیت بدنی اش از پارگی رباط صلیبی، شرایط تیم ذوب‌آهن، کسر رقم قراردادش، خداحافظی محرم نویدکیا و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


نرم دوی را آغاز کردم
دوران نقاهتم خوب پیش می‌رود. نرم دوی را آغاز کردم و همه چیز طبق برنامه پیش می رود. خداراشکر در حال تلاش هستم تا بازگشت خوبی به فوتبال داشته باشم. انشاءالله همه چیز خوب پیش برود و بتوانم با قدرت به فوتبال برگردم.


شرایط ذوب آهن خوب شد
با پیروزی که تیم ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دربی اصفهان به دست آورد، شرایط تیم خوب شد. البته در گذشته نیز بازی های بدی انجام نمی شد اما به هر حال اکنون شرایط خوب شده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تیم ذوب آهن به جایگاه واقعی اش دست پیدا کند.


از لطف آذری ممنونم
از باشگاه ذوب آهن تشکر می کنم که در این مدت به من لطف داشتند. آقای آذری و سایر مدیران باشگاه هرگونه کمک و حمایتی لازم بوده از من کرده اند و واقعا ممنون هستم. امیدوارم بتوانم پاسخ محبت هایشان را بدهم.


بهتر از قبل برمی گردم
با اینکه معمولا بازیکنانی که رباط صلیبی پاره می کنند، در بازگشت نمی توانند مانند قبل موفق باشند، اما استثناهایی نیز وجود دارد. مثلا جباری یا نویدکیا نفراتی بودند که در بازگشت به فوتبال هم توانستند بدرخشند. من هم سعی می کنم بتوانم بهتر از قبل باشم و دوران موفقی را سپری کنم.


ارزان ترین بازیکن لیگ هستم
اوایل فصل مسائلی درباره رقم قرارداد من پیش آمده بود. آن زمان من اگر تمام بازی ها را به میدان می رفتم و نتایج مطلوبی می گرفتیم، جزو گران ترین ها بودم اما فکر می کنم پس از مصدومیت رقم قراردادم کسر شد. اطلاع دقیقی ندارم اما فکر می کنم قراردادم به یک سوم کاهش پیدا کرد و الان ارزان‌ترین بازیکن لیگ هستم! اما از شوخی گذشته، آذری واقعا حمایت خوبی از من داشت و ممنونم که اینطور رفتاری با من شد.


محرم غریبانه رفت
حق محرم نویدکیا این نبود که اینطور از فوتبال خداحافظی کند. پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر نباید اینطور فوتبال را کنار بگذارد. باید از محرم به اندازه بزرگی و جام هایش قدردانی و مراسم خداحافظی باشکوه برای او برگزارش شود. نویدکیا دوست داشت در دربی اصفهان خداحافظی کند اما کاش تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می آمد تا اینطور غریبانه از فوتبال نرود. با این حال امیدوارم در همه مراحل آینده زندگی اش موفق باشد.


نویدکیا مربی بزرگی می شود
من با محرم نویدکیا در ارتباط هستم اما درباره خداحافظی اش با او حرفی نزدم. به هر حال تصمیمش را گرفته و کسی نمی تواند آن را تغییر دهد. شک ندارم محرم مربی بزرگی خواهد شد و در این عرصه نیز به موفقیت می رسد.


در ذوب‌‌آهن از فوتبال خداحافظی می کنم
من عاشق تیم ذوب آهن هستم و از بچگی در این تیم بازی کردم. در بازگشت به میادین فوتبال دوست دارم چند سال دیگر برای ذوب آهن بازی کنم و با پیراهن همین تیم از فوتبال خداحافظی کنم.به قول قدیمی ها، همین جا کار را تمام خواهم کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین