اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۳۰
ژاپن و قطر در شرایطی که 4 امتیازی هستند در روز آخر بازی ها با هم رویارو خواهند شد و جوانان ایران با وجود کسب دو امتیاز امیدوار به شکست یمن و صعود به دور دوم بازی ها هستند.
۱۱:۰۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| شرایط روحی و روانی در اردوی تیم ملی جوانان خیلی خوب است و همه بازیکنان مصمم به شکست یمن با اختلاف دو گل هستند تا اتفاقات بازی ژاپن و قطر خللی در صعود ایجاد نکند.


شکست یمن در برابر قطر خیلی نتیجه بدی برای ایران نبود چرا که یمن با قبول دو شکست همه امید خود را برای صعود به دور بعدی بازی ها از دست داده و حال در برابر ایران بی انگیزه است. ایران اگر 4 گل به یمن بزند در صورت تساوی ژاپن و قطر صدرنشین گروه c خواهد شد و آنوقت در مرحله یک چهارم نهایی با تیم دوم گروه d بازی خواهد کرد. به هر صورت با ثبت هر نتیجه ای در بازی ژاپن و قطر ایران این بخت را دارد با زدن دو گل به یمن به طور قطع به دور بعدی بازی ها صعود کند.


فرصت های گلی که ایران در دیدار با قطر قهرمان دوره قبل و هم چنین ژاپن ایجاد کرده ملی پوشان را به خودباوری لازم رسانده و امیر حسین پیروانی هم روی این نکته تاکید داشته تیم ملی جوانان به خاطر کمبود بازی های تدارکاتی در بحرین هر بازی ای که پشت سر می گذارد باتجربه تر می شود و حال در برابر یمن بهتر بازی خواهد کرد.

 


اشتباه داور در مردود کردن گل ایران، نگرفتن یک پنالتی به سود ایران و به لرزه درآمدن تیر دروازه ژاپن آنهم در دو صحنه حکایت از پشت سر گذاشتن یک بازی موفق  برای تیم ملی جوانان داشت و حال بازیکنان زیر 19 سال ایران روز پنج شنبه در اندیشه یک بازی تهاجمی در برابر یمن خواهند بود تا با دست یابی به یک پیروزی پر گل صعود خود را قطعی کنند.


هر چند یمن در بازی با قطر نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست و حتی می تواند ایران را آزار دهد. این بدین معنی است که بازیکنان ایرانی نباید یمن را به خاطر قبول دو شکست و از دست دادن شانس صعود دست کم بگیرند.


بازی ایران در برابر یمن روز پنج شنبه برگزار خواهد شد. این بار ایرانی ها در استادیوم ورزشی خلیفه به میدان می روند.


کادر فنی تیم ملی جوانان که در صعود تردیدی ندارد امروز نظاره گر بازی ازبکستان در برابر چین خواهد بود. حریفان احتمالی تیم ملی جوانان در مرحله یک چهارم نهایی.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین