اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۹۸۰

نویدکیا تهدید زیرپوستی باشگاه برای سرمربی

برگزاری جلسه هیأت مدیره با حضور عبدا... ویسی، بعد از باخت سپاهان در شهرآورد اصفهان برای خیلی‌ها حکم اولتیماتوم باشگاه به ویسی را داشت.
۰۳:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| برگزاری جلسه هیأت مدیره با حضور عبدا... ویسی، بعد از باخت سپاهان در شهرآورد اصفهان برای خیلی‌ها حکم اولتیماتوم باشگاه به ویسی را داشت. به خاطر همین محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌ای صراحتاً اعلام کرد که در این جلسه خبری از تهدید سرمربی نبوده است: «در جلسه هیأت مدیره سپاهان اولتیماتومی در کار نبود. در حال حاضر از کادرفنی حمایت کرده و در جلسه دیروز درباره برخی مسائل فنی فقط به صحبت پرداختیم.»
با این حال خداحافظی نویدکیا، به خودی خود تهدیدی زیرپوستی برای سرمربی سپاهان به حساب می‌آید. بخصوص که محرم نویدکیا بعد از جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه داشته، تأکید می‌کند: «در این جلسه هم به آقای طاهری گفتم تصمیمم را اجرا می‌کنم و نمی‌خواهم به بازی کردن ادامه دهم. ایشان هم به من لطف داشتند و اصرار کردند که بمانم ولی سر آخر راضی شدند. در هر لباس و پستی در خدمت سپاهان هستم.» به خاطر همین اگر ویسی نتواند هواداران و مدیران سپاهان را راضی نگه دارد اصلا دور از ذهن نیست که نویدکیا را به جای او روی نیمکت زردپوشان اصفهانی ببینیم.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین