اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۹۸

آل نعمه: داوری ها شک بر انگیز است

مدافع تیم نفت ضمن انتقاد نسبت به قضاوت داوران در لیگ شانزدهم اعتراض به سوت ها را حق این تیم دانست.
۱۷:۳۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| احمد آل نعمه در گفت و گویی درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی این تیم در دیدار با پرسپولیس گفت: مشکلات تنها به خط دفاع مربوط نیست و همه بازیکنان بد بودیم. برابر پرسپولیس عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم بازی های خوب گذشته را تکرار کنیم اما اکنون تیم سوم جدول هستیم و برای هفته های آینده برنامه داریم.

 


مدافع نفت که بعد از بازی گفته بود خطای پنالتی بر روی طارمی اشتباه بود در این باره نظر جدیدی دارد: بعد از بازی فیلم را دیدیم و متوجه شدیم که حمدی نژاد با پای دیگر خود طارمی را زده است و پنالتی به درستی اعلام شده بود. البته داور می توانست در نیمه دوم خطای پنالتی بر روی فخرالدینی را اعلام کند اما این صحنه را ندید. در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم و اگر پنالتی اعلام می شد، قطعا روند بازی شکل دیگری می گرفت.
وی در ادامه با انتقاد از داوری ها از ابتدای لیگ عنوان کرد: از ابتدای فصل نزدیک به 5 پنالتی را برای ما نگرفتند که همه کارشناسان گفتند این صحنه ها پنالتی بوده است. متاسفانه این اشتباهات در همه بازی ها رخ می دهد و ما حق داریم که نسبت به آن اعتراض داشته باشیم. این نحوه قضاوت داوران شک و شبهه ایجاد می کند. در بازی با ماشین سازی داور دو پنالتی مسلم ما را نگرفت اما یک پنالتی به اشتباه برای حریف اعلام کرد.

 


آل نعمه درباره مشکلات مالی این باشگاه و بازیکنان پیشین بیان کرد: این مشکلات برای بازیکنان کنونی تیم نیز وجو دارد و هنوز مشکلات مالی حل نشده است. آقای شهریاری نیز روز دوشنبه در تمرین حاضر شدند و درباره حل مشکلات با بازیکنان صحبت کردند. مدیریت باشگاه به تازگی کار را بر عهده گرفتند و برای موفقیت این تیم هزینه های زیادی انجام دادند و ما وظیفه داریم تا با نتایج خوب زحمات آن ها را جبران کنیم.

 


او در پایان درباره دیدار با ذوب آهن تصریح کرد:  ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و همواره از تیم های بالا نشین جدول بوده است. در این دیدار هر سه امتیاز بازی را می خواهیم زیرا نباید در دو بازی پی در پی بازنده باشیم. این بازی فرصت مناسبی برای جبران شکست در هفته گذشته است و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین