اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۷۴
محمد نوری معتقد است که سروش رفیعی با کیفیتی که دارد، شرایط حضور در فوتبال اروپا را نیز داراست و البته آنها در تراکتور خواهان ادامه حضورش هستند.
۱۶:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| کاپیتان سابق پرسپولیس که اکنون در تراکتورسازی حضور دارد امیدوار است سروش رفیعی در جمع آنها باقی بماند و آنها را در راه هدفی که پیش گرفته اند کمک کند. محمد نوری در خصوص شرایط تراکتور و همچنین حرف و حدیث درباره جدایی سروش رفیعی با خبرنگار ما صحبت کرد که در ادامه می خوانید.


او درباره شرایط تراکتورسازی گفت: شرایط خوبی داریم و هواداران پرشور تبریزی ما را به سمت قهرمانی پیش خواهند برد. امیدوارم مسیری که می خواهیم در کنار بازیکنان، کادرفنی و مدیریت قوی و همچنین هواداران که رکن اصلی این تیم محسوب می شوند دست یابیم.


نوری در خصوص از دست رفتن صدر جدول نیز گفت: ما همان زمان که در صدر نیز حضور داشتیم گفتیم نتایج در هفته های ابتدایی اصلا ملاک نیست و تیمی که بتواند هفته پایانی لیگ را در صدر قرار گیرد کارش را به درستی پیش برده است. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا به نتیجه مدنظر دست یابیم و در پایان فصل جشن باشکوهی در کنار هواداران مان بگیریم. اکنون نباید درباره صدر جدول و مسائل دیگر صحبت کرد و زود است و مسلما با پتانسیلی که تراکتورسازی داراست می توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.


وی ادامه داد: در فصول گذشته نیز تیمی را داشتیم که بیش از 20 هفته در صدر قرار داشت اما در نهایت به عنوان قهرمانی نرسید و همین تراکتورسازی نیز در ثانیه های آخر قهرمانی را از دست داد. پس باید پرتلاش و انگیزه تا ثانیه آخر و هفته پایانی تلاش کرد و امیدوارم به چیزی که هدف قرار داده ایم برسیم.


نوری در خصوص تساوی برابر سایپا در هفته هشتم لیگ برتر نیز گفت: «بازی با سایپا خوب بود؛ اما زمین شرایط برگزاری یک دیدار زیبا را نداشت؛ خصوصا برای تیم ما که فوتبال را روی زمین بازی می کنیم. به هرحال در خانه حریف توانستیم مقابل تیمی که سرمربی خوبی دارد، به امتیاز برسیم. درست است که ما تراکتورسازی هستیم و باید مقابل هر تیمی با روحیه بالا ظاهر شده و سه امتیاز بگیریم؛ اما این تک امتیاز نیز بد نیست و باید در دیدارهای آینده شرایط بهتری را کسب کنیم.»


هافبک تکنیکی سرخپوشان تبریزی در خصوص جدال این هفته تراکتورسازی برابر فولاد گفت: «بازی این تیم مقابل صبای قم را دیدم. آنها با تیمی که در ابتدای فصل داشتند، فاصله گرفته اند و باید در زمین خودمان با تمرکز و انگیزه بالا به میدان برویم و سه امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.»


وی ادامه داد: «ما اکنون مدعی دو جام هستیم و در هر دو جام لیگ برتر و حذفی شانس بالایی داریم . این قول را خواهم داد تا در کنار هواداران برای رسیدن به آن تلاش کنیم و رسیدن به آن دور از ذهن نخواهد بود. شرایط خودم نیز اکنون خوب است و در تیم کاملا جا افتاده ام و با شرایط آن آشنا هستم. در کنار مدیریت خوب، کادر فنی بادانش و بازیکنان باکیفیت به ادامه راه امیدوار هستم.»


نوری که سابقه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، در خصوص خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال نیز گفت: «دو سال با ایشان هم بازی بودیم و یکی از فنی ترین فوتبالیست هایی بود که در ایران دیدم. واقعا یک کاپیتان نمونه بود و اسطوره بود برای هواداران این تیم. در سالی که من سپاهان بودم، ایشان از آلمان به تازگی برگشته بود و پشتکار فوق العاده ای داشت و اگر آن مصدومیت را نداشت می توانست در تیم های مطرح نیز بازی کند و امیدوارم در زندگی شخصی اش موفق باشد. اگر مربی شد نیز مسلما موفق خواهد بود.»


کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان، درباره حرف و حدیثی که درباره جدایی سروش رفیعی شنیده می شود، گفت: «سروش درباره آینده‌اش، خودش باید تصمیم بگیرد و البته هواداران و خودمان دوست داریم بماند. ممکن است پیشنهاد از اروپا هم داشته باشد و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرد و در تیم ملی هم با کیفیتی که دارد، می تواند فیکس بازی کند. ما دوست داریم در کنارمان باشد. مسلما خودش بهترین تصمیم را خواهد گرفت.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین