اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۵۲

برای كمك به منصوریان آمده‌ام

آخرین خرید استقلال در فصل نقل‌وانتقالات پادووانی، بلندقامت‌ترین بازیكن لیگ برتر بود؛ كسی كه بعد از درخشش در نفت، راهی سپاهان شد و در این تیم نتوانست فروغ همیشگی‌اش را داشته باشد. حالا پادووانی در بازی مقابل سیاه‌جامگان اولین بازی فیكسش را برای استقلال انجام داد تا خیال منصوریان از یك مدافع مطمئن راحت باشد
۱۵:۰۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| آخرین خرید استقلال در فصل نقل‌وانتقالات پادووانی، بلندقامت‌ترین بازیكن لیگ برتر بود؛ كسی كه بعد از درخشش در نفت، راهی سپاهان شد و در این تیم نتوانست فروغ همیشگی‌اش را داشته باشد. حالا پادووانی در بازی مقابل سیاه‌جامگان اولین بازی فیكسش را برای استقلال انجام داد تا خیال منصوریان از یك مدافع مطمئن راحت باشد.
  • بازی اولت برای استقلال چطور بود؟
بازی خوبی بود. برای من كه چند ماه بود در شرایط بازی قرار نداشتم، اولین بازی فیكسم در استقلال خوب بود. تیم در شرایط خوبی قرار داشت و خدا را شكر كه توانستیم برنده این بازی باشیم. ان‌شاءالله كم كم در جدول بالا خواهیم رفت و به شرایط بهتری خواهیم رسید.
در یك سال گذشته كمتر بازی كردی و هنوز به شرایط ایده‌ال در نفت نرسیدی، چقدر زمان نیاز داری كه به شرایط خوب خودت برسی؟
فوتبال همین است، یك سال در یك تیم خوب هستی و شرایط خودت خوب می‌شود، یك سال هم ممكن است در تیم خوبی نباشی و شرایط خودت هم بد شود. من در نفت شرایط عالی‌ای داشتم، هم من خوب بودم و هم تیم خوب بود، شانس دو قهرمانی داشتیم اما در نهایت با بدشانسی نتوانستیم به قهرمانی برسیم. اما امسال در استقلال شرایطم خوب است، تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در كل اوضاع تیم خیلی خوب است و امیدوارم امسال بتوانم با استقلال به قهرمانی دست پیدا كنم؛ فكر می‌كنم با استقلال قهرمان می‌شوم!
  • در فوتبال ما استقلال و پرسپولیس شرایط ویژه‌ای دارند و تو هم كه چند سالی را در ایران بازی كردی با این شرایط آشنا هستی، به استقلال علاقه داشتی كه به این تیم آمدی یا مساله دیگری در میان بود؟
بله، شرایط استقلال و پرسپولیس كاملا متفاوت از تیم‌های دیگر است اما من برای كمك به منصوریان به استقلال آمده‌ام. او مربی من در نفت بود و دوران خوبی را با او پشت سرگذاشتم و خاطرات خوبی از یكدیگر داریم. همه چیز در استقلال فرق می‌كند و فكر می‌كنم اوضاع پرسپولیس هم همین‌طور باشد، آمدن به این تیم‌ها دشوار است و از آن دشوارتر پیشرفت كردن و موفق شدن است، مردم از بازیكنان این دو تیم انتظار عملكرد خوبی را دارند و باید تلاش را چند برابر كرد تا مردم و هواداران خوشحال باشند.
  • منصوریان همیشه در ابتدای فصل‌ها نتایج خوبی نمی‌گیرد، اما در ادامه سیر صعودی را طی می‌كند، فكر می‌كنی این اتفاق در استقلال هم رخ دهد؟
بله، همین‌طور است. شما ببینید امسال در استقلال مربی جدید است و بازیكنان هم جدید هستند، خیلی از بازیكنان جدید اهمیت حضور در استقلال را درك نكرده‌ بودند و نمی‌دانستند به چه تیم بزرگی آمده‌اند. ولی در این چند بازی اخیر شرایط فرق كرده و با بردهای خوبی كه كسب كردیم می‌توانیم به صعود در جدول و در نهایت قهرمانی فكر كنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین