اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۰۴۸
مهمترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس را بشناسید +عکس
با آغاز فصل فوتبال انگلیس نگاهی به مهمترین و اصلی‌ترین بازیکنان تیم‌های جزیره بیاندازیم.
۱۰:۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

جمعه شب از ساعت 22:30 فصل جدید فوتبال انگلیس با بازی منچسترسیتی و برنلی آغاز خواهد شد. فصلی که شاید یکی از رقابتی‌ترین فصل‌های دهه اخیر لیگ برتر انگلیس باشد.

آرسنال با خریدهای موثر خود بسیار قوی‌تر از فصل گذشته شده و همچنین منچستریونایتد نیز با تن‌هاگ روزهای بزرگی پیش روی خود می‌بیند.

چلسی با پوچتینو به دنبال احیا است و لیورپول نیز می‌خواهد با یورگن کلوپ روزهای خوب گذشته را تکرار کند. آنها در این فصل با اینکه ضعف زیادی در خط دفاعی دارند ولی با حضور مک‌آلیستر و سوبوسلای قدرتی تازه در خط میانی گرفته‌اند.

سایت گل به بهانه آغاز لیگ برتر گزارشی در خصوص مهمترین و بهترین بازیکن هر تیم فوتبال انگلیس صحبت کرد که ما در اینجا به بررسی بازیکنان مدعیان لیگ برتر خواهیم پرداخت.

*منچسترسیتی – کوین دی‌بروینه

با اینکه در سیتی همه از ارلینگ هالند صحبت کردند ولی کوین دی‌بروینه فصل گذشته به شکلی عجیب و خیره‌کننده‌ای آمار 31 پاس گل را به ثبت رساند. او موثرترین بازیکن پپ گواردیولا در شاهکار فصل پیش بود.

بدون تردید این فصل نیز مخصوصا پس از اینکه گوندوغان راهی بارسلونا شده است، دی‌بروینه نقشی کلیدی در تیم گواردیولا خواهد داشت.

*آرسنال – بوکایو ساکا

تیم جوان آرسنال فصل گذشته شاهکاری بزرگ در فوتبال انگلیس به پا کرد. بازیکنانی مثل مارتینلی،‌ساکا و اودگارد نقشی بزرگ در موفقیت تیم آرتتا داشتند.

با این حال می‌توان ساکا را مهره اصلی و بزرگ توپچی‌های لندن دانست. بازیکنی که فصل گذشته در مجموع آمار 15 گل و 11 پاس گل را به ثبت رساند و نشان داده که می‌تواند بهتر هم بشود.

ساکا در مسابقات پیش فصل نیز نمایشی عالی داشت و نشان داد می‌توان روی او به عنوان یک ستاره بزرگ در فوتبال جزیره حساب باز کرد.

*منچستریونایتد – برونو فرناندز

هیچ کس به اندازه برونو فرناندز عملکردی ثابت‌قدم در فوتبال انگلیس در این سال‌ها نداشته است. او مهره‌ای کلیدی در ترکیب تن‌هاگ است و فصل گذشته نیز نشان داد چقدر می‌تواند شیوه بازی منچستریونایتد را طراحی کند.

فرناندز امسال نیز بازو بند کاپیتانی را گرفته و انتظار می‌رود از شخصیت رهبری خود بتواند در تیم تن‌هاگ استفاده کند.

*لیورپول – ویرجیل فان دایک

گلزنی در این تیم مسئله نیست. مسئله اصلی خط دفاعی است. خط دفاعی که در همین مسابقات پیش فصل نشان داده که می‌توان پاشنه آشیل تیم کلوپ باشد.

روز گذشته صدای فان‌دایک نیز درآمد. او گفت که چرا مدیریت تیم برای جذب مدافعان باکیفیت تلاش نمی‌کند تا معضل تیم برطرف شود.

به همین علت مهمترین مهره لیورپولِ این فصل را باید فان‌دایک بدانیم زیرا او اگر در بالاترین سطح باشد، تیم کلوپ دغدغه‌هایش به حداقل خواهد رسید.

*تاتنهام – جیمز مدیسون

واقعیت همه چیز به آینده هری کین وابسته است. بایرن مونیخ شدیدا به دنبال اوست و حتی حاضر شده بیش از 110 میلیون یورو بپردازد. به شرط اینکه او راهی بوندس لیگا شود، حقیقت تیمِ تاتنهام نیز بسیار تغییر خواهد کرد و باید منتظر تیمی متفاوت باشیم.

با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که جیمز مدیسون، ستاره انگلیسی و جدید این تیم، مهمترین مهره پوستکوگلو باشد. او که در لسترسیتی توانایی‌های فردی خود را نشان داد و حتی توانست ساوتگیت را مجاب کند تا او به تیم ملی انگلیس نیز دعوت شود.

*چلسی – ریس جیمز

پس از اینکه کریستوفر انکونکو نزدیک به 3 ماه به دلیل مصدومیت زانو از میادین دور است، می‌توان ریس جیمز را مهمترین مهره چلسی پوچتینو دانست.

این بازیکن خلاق‌ترین ستاره چلسی در سمت راست است و در فصول گذشته نشان داده که آبی‌ها چقدر می‌توانند از او برای گلزنی استفاده کنند.

مهره‌های دیگر تیم‌ها نیز به شرح زیر است:

استون ویلا: اولی واتکینز

بورنموث: دومنیک سولانکه

برنتفورد: کوین شاده

برایتون: کارو میتوما

برنلی: جاش براونهیل

کریستال پالاس: ابرچی ازه

اورتون: جیمز تارکوفسکی

فولام: ژوائو پالینیا

لوتون تاون: کارلتون موریس

نیوکاسل: برونو گیمارائش

ناتینگهام فارست: مورگان گیبس وایت

شفیلدیونایتد: جان ایگان

وستهام: لوکاس پاکتا

ولورهمپتون:‌ماتئوس نونز

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: انگلیس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین