اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

ویسی: هدف ما این است که سه امتیاز در آبادان بمان

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره درگذشت بازیکن جوان تیمش گفت: همیشه عزیزان‌مان را از دست داده‌ایم اما به زندگی ادامه داده‌ایم. از بازیکنانم خواستم در بازی فردا روح محمدرضا را شاد کنند.
۰۱:۱۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با فردا تیمش برابر استقلال اظهارکرد: شروع لیگ همیشه سخت و دشوار و نیز گنگ است. ما فردا میزبان هستیم و آمادگی نسبی داریم و از تیمم راضی‌ام. امیدوارم مقابل هواداران نهایت میزبانی را ببریم و با تلاش بازیکنانم و همت هواداران، هدف ما این است که سه امتیاز در آبادان بماند و ما برنده باشیم. 

وی ادامه داد: هواداران فصل گذشته حمایت خوبی داشتند و در بازی های خارج از خانه احساس غربت نداشتیم و امیدوارم فردا با حمایتی که از ما دارند، نهایت استفاده را ببریم و روز خوبی برایشان باشد و دل آن ها را شاد کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم. کارت همه بازیکنان صادر شده است و آماده بازی هستند.  صادق صادقی هم با ما است ولی هنوز از نظر بدنی با تیم فاصله دارد. 

از بازیکنان خواستم روح محمدرضا را شاد کنیم

وی درباره درگذشت محمد عجمی‌پور نیز عنوان کرد: همیشه عزیزان‌مان را از دست داده‌ایم اما به زندگی ادامه داده‌ایم. از بازیکنانم خواستم در بازی فردا روح محمدرضا را شاد کنند و بتوانیم بعد از مسابقه هم بر سر مزار او برویم و دل خانواده‌اش را هم شاد کنیم. روح محمدرضا همیشه با ما است و امیدوارم توسط روح او بتوانیم دل مردم آبادان را شاد کنیم.

ویسی گفت: قول می دهم فردا جانانه و با تمرکز بسیار بالا بازی و تلاش کنیم مردم لذت ببرند. امسال سالی است که مردم آبادان باید از فوتبال آبادانی لذت ببرند.

 

انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین