اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ایران آمادگی انجام سفرهای اربعین با خودروهای شخصی را دارد و در این باره مذاکراتی با عراق داشتیم اما هنوز کشور عراق با تردد خودروهای شخصی برای سفرهای اربعین و ورود ایرانی ها با خودروی شخصی به خاک عراق موافقت نکرده‌است.
۲۱:۳۴ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، داریوش امانی در نشست خبری سفرهای اربعین با بیان اینکه ۵ هزار و ٢٠٠ دستگاه اتوبوس کمبود داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ٧ هزار دستگاه اتوبوس علمیاتی است و برای انجام سفرهای اربعین با کمبود ناوگان مواجه هستیم از این رو به دنبال اجاره اتوبوس از چند کشور همسایه هستیم. همچنین واردات اتوبوس را دنبال می‌کنیم. 

وی در پاسخ به سوال ایلنا درباره قیمت بلیت اتوبوس برای مسیر تهران - مهران اظهار داشت: جلساتی با شرکت‌های اتوبوس‌رانی داشتیم اما هنوز قیمت نهایی مشخص نشده و احتمالا در قیمت بلیت اتوبوس موضوع برگشت یک سر خالی را هم در نظر می‌گیریم .

رییس سازمان راهداری در پاسخ به سوال دیگر ایلنا درباره امکان تردد زائران حسینی با خودروهای شخصی تاکید کرد: ایران آمادگی انجام سفرهای اربعین با خودروهای شخصی را دارد و در این باره مذاکراتی با عراق داشتیم اما هنوز کشور عراق با تردد خودروهای شخصی برای سفرهای اربعین و ورود ایرانی ها با خودروی شخصی به خاک عراق موافقت نکرده‌است.

 

خبر در حال تکمیل می باشد...
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین