اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر «کرکس» در ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند هفت نفره تهیه وتوزیع مواد مخدر معروف به باند «کرکس» در ساری خبر داد.
۱۸:۰۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید موسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای تشدید طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در استان مازندران و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر به صورت باندی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یکی از سرشاخه‌های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و اعضای باند معروف به «کرکس» در شهرستان ساری شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی این فرد را حین تردد با خودرو در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری مشاهده کردند که متهم برای فرار از دست قانون با سلاح سرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور و با واکنش سریع ماموران دستگیر شد.

حسینی با بیان اینکه طی ۲ مرحله عملیات اطلاعاتی و پلیسی، هفت خرده‌فروش مواد مخدر از اعضای این باند دستگیر شدند، اضافه کرد: طی این عملیات غافلگیرانه سه کیلوگرم مواد مخدر تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در پایان گفت: در این عملیات ۲ خودرو و یک موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان خرده‌فروش مواد مخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 

انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین