اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
رسانه‌های اسرائیل از تمایل ۵۶ درصد از جوانان اسرائیلی به مهاجرت خبر دادند.
۱۴:۴۹ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، منابع رسانه‌ای اسرائیل اعلام کردند که حدود ۳۳ درصد از اسرائیلی‌ها به مهاجرت فکر می‌کنند و ۵۶ ‌درصد آنان مشتاق مهاجرت هستند.

این منابع گزارش دادند که دلیل افزایش میزان افرادی که در اسرائیل مایل به مهاجرت هستند، اصلاحات برنامه‌ریزی‌شده برای قانون قضایی اسرائیل بوده است.

موسسه تحقیقات اقتصادی «ای آر آی» در تل آویو هفته گذشته با انتشار مطالعه‌ای هشدار داد که اعتماد جوانان به دولت و نهادهای اسرائیل در ماه‌های اخیر به شدت کاهش یافته است.

طبق این گزارش، ۶۶ درصد از جوانان اسرائیلی بین ۱۸ تا ۴۴ سال در سال ۲۰۲۲ گفته بودند که حتی اگر فرصت داده شود، از اسرائیل مهاجرت نخواهند کرد.

در ادامه این گزارش آمده است که در مطالعه جدید وضعیت تغییر کرده و حدود ۵۶ درصد از جوانان اسرائیلی گفته‌اند که عملا در حال بررسی گزینه مهاجرت هستند.

همچنین منابع اسرائیلی چهارشنبه گذشته گزارش دادند که حدود ۵۰۰ پزشک به دلیل طرح بحث برانگیز «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اصلاح قوانین قضایی به طور دائم از اسرائیل مهاجرت کرده‌اند.

یک گزارش منتشر شده در اسرائیل در ماه آوریل نیز نشان داد که بیش از ۴۷ درصد از اسرائیلی‌هایی که سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده یا به خارج سفر کرده‌اند، قصد بازگشت ندارند.

 

انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین