اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمانشاه، که برای بازدید و بررسی پروژه‌های شاخص سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد به این کلانشهر سفر کرده بود، مشهد را به عنوان پیشروترین شهر ایران در زمینه بازآفرینی فضاهای شهری با رویکرد ارتقا مشارکت‌های اجتماعی دانست.
۱۴:۴۱ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ایلنا از مشهد، امین سرتیپ نیا در حاشیه بازدید از پروژه‌های شاخص سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد افزود: اقدامات این سازمان، در زمینه احیا و بازسازی بافت‌های تاریخی که در سال‌های اخیر با بی مهری‌های فراوانی مواجه شده بودند بسیار مطلوب است و در صورت تداوم این مسیر، طی سال‌های آینده شاهد حفظ و احیا بسیاری از بناها و بافت‌های تاریخی شهری در مشهد هستیم.

وی ادامه داد: در بازدید صورت گرفته از دفتر تسهیلگری خلج، شاهد اقدامات بسیار خوب سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد بودیم؛ اقداماتی که نشان می‌دهد گفتمان مشترک و همدلی فراوانی میان همه ذینفعان این محدوده به وجود آمده و افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان در بهبود بافت سکونتی این محدوده را به دنبال داشته است.

سرتیپ نیا افزود: اقدام شاخص شهرداری مشهد در این بازدید،  ایجاد و احداث مراکز رویش در نقاط کم برخوردار شهری بود؛ مراکزی که الگو و نمونه بی بدیلی از توانمندسازی اقتصادی ساکنان مناطق کم برخوردار شهری است و باید به عنوان الگویی موفق به سراسر کشور تعمیم پیدا کند.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: اقداماتی که در مراکز رویش شهر مشهد صورت گرفته، باعث شده است تا زمینه و بستر مناسبی برای اشتغال در دورافتاده ترین و کم برخوردارترین نقاط شهر صورت گیرد؛ دستاوردی که علاوه بر توانمندسازی اقتصادی ساکنان بافت های ناکارآمد شهری، می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود در این مناطق بکاهد.

انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین