اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۶۰۰۱
گواردیول رسماً به منچسترسیتی پیوست
مدافع چند فصل اخیر لایپزیگ به طور رسمی به جمع شاگردان پپ گواردیولا ملحق شد.
۱۳:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

باشگاه منچسترسیتی امروز (شنبه) به طور رسمی اعلام کرد یوشکو گواردیول را با قراردادی پنج ساله از لایپزیگ به خدمت گرفته است. این مدافع کروات و 21 ساله پس از متئو کواچیچ تبدیل به دومین خرید تابستانی پپ گواردیولا شد. گفته می‌شود این انتقال در ازای 90 میلیون یورو عملی شده است و این باعث می‌شود تا او تبدیل به گرانقمیت‌ترین مدافع جهان شود.

این مدافع کروات پس از عقد قرارداد با منچسترسیتی به سایت رسمی این باشگاه گفت: همیشه آرزو داشتم که روزی در انگلیس بازی کنم و اینکه حالا قرار است در منچسترسیتی بازی کنم، آن هم پس از فصلی که سپری کردند، برای من افتخار بزرگی است. هر کسی که فصل گذشته بازی منچسترسیتی را دیده است، می‌داند که آنها بهترین تیم جهان هستند. کسب سه‌گانه هر چیزی را که باید در مورد کیفیت این تیم بدانید را به شما می‌گوید. پیوستن به من‌سیتی برای من و خانواده‌ام اتفاق بسیار ویژه‌ای است.

گواردیول که پیراهن شماره «24» را در این تیم به تن خواهد کرد، افزود: داشتن شانس کار زیرنظر پپ گواردیولا نیز شگفت‌انگیز خواهد بود. مطمئن هستم که بازی من زیر نظر بهترین مربیِ فوتبال پیشرفت خواهد کرد. ارتباط من با متئو کواچیچ نیز خاص خواهد بود. او فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم هر دو بتوانیم به من‌سیتی کمک کنیم تا فصل موفق دیگری را داشته باشد.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس , لایپزیگ ,

یوشکو گواردیول که 21 بازی ملی با پیراهن کرواسی انجام داده و در جام جهانی 2022 قطر هم با این تیم به عنوان سومی رسید، در 87 بازی برای لایپزیگ به میدان رفت و آمار پنج گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین