اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۵۵۶

سلطان‌حسینی: تصمیمی می‌گیریم که به نفع تیم و محرم باشد

عضو هیأت مدیره سپاهان گفت: امروز قرار است در جلسه هیأت مدیره بررسی‌های لازم را به عمل آورده و تصمیمی را اتخاذ کنیم که به نفع فوتبال اصفهان، سپاهان و نویدکیا است.
۱۰:۴۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد سلطان‌حسینی در مورد خداحافظی نویدکیا از فوتبال و انتقادات ویسی به برخی بازیکنان بعد از نشست خبری دربی اصفهان گفت: نظرات متفاوت است و اینکه هر فردی در خصوص موضوعات مختلف چه برداشتی می‌کند می‌تواند به خود افراد مرتبط باشد. من در هیأت مدیره با توجه به تخصصم در حیطه مدیریت ورزشی به مدیران مشاوره می‌دهم.

وی ادامه داد: آخرین مطلب در مورد خداحافظی نویدکیا این است که وی اعلام کرد زانویش به شدت درد می‌کند و پزشکان اعلام کردند که او دیگر نباید بازی کند و من هم قبل از بازی متوجه این تصمیم شدم.

سلطان‌حسینی در مورد دخالت حاج‌صفی از اقدام نویدکیا گفت: در جریان اتفاقات پس از بازی و دخالت نویدکیا در خصوص خداحافظی نویدکیا نیستم. هر چند که امروز قرار است در جلسه هیأت مدیره بررسی‌های لازم را به عمل آورده و تصمیمی را اتخاذ کنیم که به نفع فوتبال اصفهان، سپاهان و نویدکیا است.

عضو هیأت مدیره سپاهان در مورد اینکه نویدکیا گفته بود بازیکنان کار زشتی کرده بودند، یادآور شد: فرصت مطالعه در خصوص این صحبت‌ها را نداشتم اما در جلسه‌ای که داریم سعی می‌کنیم منطقی‌ترین تصمیمات را اتخاذ کنیم.

وی همچنین درباره اینکه آیا تغییرات پیاپی مدیریتی به سپاهان ضربه نزده است، گفت: من سخنگوی باشگاه نیستم و نمی‌توانم در مورد همه مسائل پاسخگو باشم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین