اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۵۰۸۴

دردسر بزرگ پیکان پیش از بازی با نساجی

دردسر بزرگ پیکان پیش از بازی با نساجی
تیم فوتبال پیکان پیش از بازی با نساجی دچار بلاتکلیفی عجیبی شده است.
۱۲:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

 در شرایطی که طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است بیست و سومین دوره لیگ برتر از 12 مرداد آغاز شود اما هنوز تکلیف دیدارهای هفته اول به صورت قطعی مشخص نیست و احتمال دارد برای فراهم شدن زیرساخت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و برخی مسائل دیگر، این هفته به تعویق بیفتد.

این بلاتکلیفی شرایط سختی را برای تمام تیم‌های لیگ ایجاد کرده است. در حالی که قرار بود اعضای تیم پیکان طبق تصمیم کادرفنی خود، برای بازی با نساجی ساعت 11 صبح امروز با اتوبوس راهی مازندران شده و قبل از این مسابقه در هتل میزبان بابلسر مستقر شوند، قطعی نبودن برگزاری دیدارهای هفته اول وضعیت دشواری برای خودروسازان ایجاد کرده است.

پیکان که هزینه 2 روز اقامت در این هتل را پرداخت کرده نمی‌خواهد هزینه اضافی متحمل شود زیرا اگر اعضای این تیم به مازندران بروند و در آنجا به آنها اعلام شود برگزاری هفته اول لیگ به تاخیر افتاده باید 2 بار هزینه اعزام به بابلسر و اقامت در هتل را پرداخت کنند.

مدیران پیکان در تماس با مسئولان نساجی نیز پیگیر وضعیت برگزاری این بازی شده‌اند که قائمشهری‌ها اعلام کرده‌اند از نظر آنها مشکلی برای میزبانی در روز پنجشنبه وجود ندارد اما خودشان نیز منتظر اعلام نظر نهایی سازمان لیگ هستند.

با این وضعیت سازمان لیگ باید با بررسی تمام شرایط و کسب استعلام‌های لازم هرچه سریع‌تر نظر نهایی خود را برای خروج تیم‌هایی مثل پیکان از این بلاتکلیفی اعلام کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نساجی مازندران
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین