اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۴۵۴

پنالتی دوم پرسپولیس دیده نشد

کارشناس مطرح داوری فوتبال ایران معتقد است پرسپولیسی ها می توانستند در بازی برابر نفت، دومین پنالتی را نیز به دست بیاورد اما داور از اعلام آن صرف نظر کرد.
۲۰:۲۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید مظفری زاده در رابطه با داوری دیدار تیم های پرسپولیس و نفت به گفتگو پرداخت. مظفری زاده در رابطه با داوری پیام حیدری و نکات این بازی گفت:

 


*پیام حیدری که آماده و با اعتماد به نفس نشان می داد در اولین صحنه بحث برانگیز بازی با توجه به جایگیری مناسب به خوبی خطای حمدی نژاد را تشخیص داد و اعلام پنالتی نمود.
*در ادامه بازی و در دقیقه 24 تکل اکبر صادقی روی احمدزاده به درستی با کارت زرد جریمه گردید.
*در دقیقه 25 کمک داور دوم مسابقه موقعیت تک به تک طارمی با دروازه بان نفت را به اشتباه با اعلام موقعیت  آفساید، متوقف نمود.  

 


*در دقیقه 26 تکل محسن مسلمان می توانست با کارت زرد داور روبرو شود اما پیام حیدری از این کار امتناع کرد و به دلیل اینکه دو دقیقه قبل به خاطر حرکت مشابهی به اکبر صادقی کارت زرد نشان داده بود سبب اعتراض علی دایی را فراهم آورد.
*حیدری که در این دقایق کمکی تمرکز خود را از دست داده بود خطای هند بازیکن تیم نفت را در ابتدا تشخیص نداد ولی سریع اشتباه خود را تصحیح کرد و به درستی بازیکن خاطی را جریمه نمود.

 


*در دقیقه 37 میلاد فخرالدینی، امید عالیشاه را با خطای شارژ کردن سرنگون کرد که از دید داور پنهان ماند، همین موضوع باعث اعتراض امید عالیشاه شد که با کارت زرد داور روبرو گردید.
*دقیقه 63 فرار فخرالدینی با واکنش بدون خطای بیرانوند برای دفع توپ همراه شد که تصمیم داور برای ادامه بازی در این صحنه کاملا صحیح بود و اعتراض بی مورد فخرالدینی در ادامه باعث شد تا او به درستی از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.
*دقیقه 77 علیاری مدافع تیم با خطا درون محوطه جریمه علیپور، مهاجم پرسپولیس را متوقف نمود که باید دومین پنالتی پرسپولیسی ها اعلام می شد اما حیدری از کنار آن عبور کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین