اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۴۳۰

شانس آوردم لگد دروازه‌بان سایپا به من نخورد

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای پیروزی به مصاف سایپا رفته بودیم.
۱۹:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نوری بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز بعد از توقف مقابل سایپا افزود: بعد از تعطیلات لیگ باید هم منتظر چنین عملکردی باشیم؛ چراکه وقفه طولانی بین بازی‌هایمان افتاد، البته تیم ما هم شرایط بسیار مناسبی قبل از تعطیلات داشت، اما باید بگویم سایپا هم تیم بسیار خوبی بود و باید به حسین فرکی برای داشتن چنین تیمی تبریک گفت. 

وی ادامه داد: ما رقیب سختی را در آن‌سوی میدان داشتیم و یک امتیاز در بازی خارج از خانه هم می‌تواند حالا قابل‌قبول باشد، اما باید بگویم که ما برای برد به این بازی آمده بودیم.

نوری در خصوص درگیری‌اش با دروازه‌بان تیم سایپا گفت: درگیری کوچکی بین ما رخ داد که تشدید پیدا کرد و دروازه‌بان سایپا هم مرا نمی‌شناخت و چَک و لگدی به سمت من پرتاب کرد که شانس آوردم به من اصابت نکرد، ولی فکر می‌کنم نباید فغانی در آن صحنه به من کارت نشان می‌داد. نمی‌دانم شاید در قانون جدید هم کارت زرد برای این حرکت مناسب باشد. 

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد از دست رفتن صدرنشینی تیمش خاطرنشان کرد: در حال حاضر صدر جدول اصلاً برایمان اهمیت ندارد. هفته‌های زیادی برای جمع‌آوری امتیاز باقی مانده و فکر می‌کنم مهم آخر این فصل باشد که چه تیمی می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد و من امیدوارم آن تیم، تراکتورسازی باشد تا هوادار پرشمار و فهیم تبریزی دلشان شاد شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین