اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۲۹۷
چرا بمب نقل و انتقالات در استقلال و سپاهان منفجر نشد؟
با اعلام رسمی باشگاه پیکان، سامان فلاح فصل آینده در تیم گل‌گهر سیرجان حضور خواهد داشت.
۱۶:۲۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

گل‌گهر سیرجان بعد از استخدام مارینوس اوزونیدیس به عنوان سرمربی جدید این تیم برای حضور در لیگ بیست‌وسوم، یکی از تیم‌های فعال بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بوده و مدیران باشگاه سیرجانی در تلاش هستند تا بتوانند رضایت سرمربی یونانی را جلب کنند. در روزهای گذشته چهره‌هایی مانند محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی ممی‌زاده، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی به فهرست تیم گل‌گهر اضافه شدند و گفته می‌شد که فعالیت نقل‌وانتقالاتی سیرجانی‌ها ادامه خواهد داشت.

مسئولان باشگاه گل‌گهر همچنین با محسن فروزان هم توافق کردند تا فصل آینده با حضور دو چهره شناخته‌شده در خط دروازه کارشان را پیش ببرند. یکی از دغدغه‌های مارینوس اوزونیدیس، تقویت خط دفاعی تیم گل‌گهر بود؛ به‌ویژه آنکه آرمین سهرابیان به عنوان چهره شاخص خط دفاعی تیم گل‌گهر در فصل گذشته، در بازار تابستانه از جمع سرمه‌ای‌پوشان جدا شده و به استقلال تهران پیوسته بود.

اوزونیدیس چهره‌هایی مانند هادی محمدی، سامان فلاح و عارف غلامی را برای تقویت خط دفاعی تیمش مدنظر داشت که محمدی با مدیران باشگاه سپاهان به توافق رسید و از باشگاه استقلال هم خبر می‌رسد که رایزنی‌ها با عارف غلامی نهایی شده و این مدافع باتجربه احتمالاً به‌زودی با تمدید قراردادش، در تمرینات استقلال شرکت می‌کند تا سامان فلاح به جدی‌ترین گزینه تقویت خط دفاعی گل‌گهر سیرجان در بازار تابستانه تبدیل شود و در روزهای گذشته مدیران باشگاه سیرجانی به دنبال جلب رضایت باشگاه پیکان برای خرید فلاح بودند.

سامان فلاح که این روزها در اردوی تیم امید ایران در کشور ترکیه حضور دارد، در بازار تابستانه از تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان پیشنهاد داشت که او تصمیم‌گیری درباره تیم بعدی خود را به مدیران باشگاه پیکان محول کرده بود؛ چرا که فلاح تحت قرارداد باشگاه پیکان بود و مدیران این باشگاه به دنبال آن بودند تا با فروش این مدافع جوان و آینده‌دار، درآمدزایی مناسبی داشته باشند و در همین راستا، رایزنی‌ها با باشگاه‌های مختلف انجام شد.

پیکانی‌ها به دنبال دریافت ۲۵ میلیارد و حتی ۳۰ میلیارد تومان برای صدور رضایت‌نامه سامان فلاح بودند اما گفته می‌شود که طبق آخرین رایزنی‌ها، آن‌ها برای صدور رضایت‌نامه فلاح با مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان بر سر مبلغ ۱۸ میلیارد تومان به توافق رسیدند تا هدف نقل‌وانتقالاتی سیرجانی‌ها محقق شود و سامان فلاح فصل آینده در جمع سرمه‌ای‌پوشان و شاگردان مارینوس اوزونیدیس کارش را پیش ببرد. نکته مهم اینکه قرار است در بازگشت فلاح از ترکیه، او با حضور رسمی در باشگاه گل‌گهر قراردادش را به امضا برساند.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین