اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۲۷۱
خطیبی: پیکان می‌تواند سورپرایز فصل باشد
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر بازیکنان جوان ما روحیه خوبی داشته باشند، من شک ندارم که پیکان می‌تواند سورپرایز لیگ بیست و سوم باشد.
۱۳:۴۹ - ۲۷ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

 رسول خطیبی با اشاره به دیدار تدارکاتی مقابل استقلال و سپس پرسپولیس، اظهار داشت: پیش از آغاز فصل جدید، برنامه‌ریزی کردیم تا به دیدار تیم‌های قدرتمندی مثل استقلال و پرسپولیس برویم. همین اتفاق هم افتاد. چنین بازی‌هایی برای ما که تیم جوانی در اختیار داریم، بسیار مفید است. بازیکنان پیکان آینده‌دار اما کم‌تجربه هستند و بازی برابر تیم‌های بزرگ و باشخصیت، اعتمادبه‌نفس‌مان را افزایش می‌دهد.

سرمربی پیکان ادامه داد: پرسپولیس و استقلال تیم‌های قدرتمندی هستند که در لیست خود، بازیکنان تاثیرگذار زیادی را می‌بینند. ما به دنبال برد یا باخت نبودیم بلکه می‌خواستیم در تقابل با تیم‌های بزرگ، نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. حقیقت این است که در فصل جدید، یک پیکان جدید را در زمین بازی خواهید دید. این موضوع برای ما اهمیت دارد که بازیکنان در کنار کارهای بدنسازی و تاکتیکی، بتوانند با اعتمادبه‌ نفس بالا و ذهنیت صحیح وارد رقابت‌ها شوند.

او افزود: به خاطر تغییراتی که در لیست بازیکنان ما نسبت به فصل قبل به وجود آمده، نیاز بود تا خط دفاع را مستحکم کنیم تا آماده حضور در لیگ شویم. از سوی دیگر، همچنان در شرایط جذب بازیکن هستیم و این روند، برای باشگاه پیکان ادامه دارد. البته با صبر و حوصله به دنبال یاران جدید می‌رویم چون دوست نداریم بدون مطالعه و بررسی، بازیکنی به لیست تیم اضافه کنیم. این موضوع را به باشگاه هم اطلاع دادم که به دنبال جذب بازیکنانی هستیم تا در طول فصل به میدان بروند، نه اینکه فقط لیست‌مان پر شود. 

خطیبی در نهایت گفت: امیدواریم تاثیر بازی برابر استقلال و پرسپولیس را در طول فصل ببینیم. البته پروژه تمرین و آماده‌سازی تیم ما ادامه دارد و از سوی دیگر، همراه با مدیریت باشگاه به دنبال بستن تیمی جوان، پرانگیزه و دونده هستیم که فصل خوبی را در کنار هم آغاز کنیم. اگر بازیکنان جوان ما روحیه خوبی داشته باشند، شک ندارم که پیکان می‌تواند سورپرایز لیگ بیست و سوم باشد. ما هم اینجا هستیم تا به رشد تیم کمک کنیم و ستاره‌های جدیدی به فوتبال ایران معرفی شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین