اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۰۷

مشكلات شخصی باعث شده بود گل نزنم

مهاجم تیم ملی اگر در اوج باشد خیال تیم در نوك حمله راحت است اما موضوع اینجاست كه تیم ملی تا پیش از بازی برابر كره در 3بازی خود توانست 7امتیاز به‌دست بیاورد و نكته مهم گل نزدن سردار آزمون بود...
۱۳:۲۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|
مهاجم تیم ملی اگر در اوج باشد خیال تیم در نوك حمله راحت است اما موضوع اینجاست كه تیم ملی تا پیش از بازی برابر كره در 3بازی خود توانست 7امتیاز به‌دست بیاورد و نكته مهم گل نزدن سردار آزمون بود. سردار اما در بازی برابر كره بالاخره گل زد تا هم خودش از زیر بار فشار رها شود و هم تیم ملی 3امتیاز بازی برابر كره‌جنوبی را به‌دست بیاورد. با او در خصوص شرایط این روزهای خود، تیم ملی، تیم روستوف و لیگ قهرمانان آسیابه گفت‌وگو پرداختیم.
  • تیم ملی با یك بازی بسیار خوب توانست كره‌جنوبی را شكست دهد.
خدا را شكر بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و توانستیم حساب‌شده و منطقی كره‌جنوبی را شكست دهیم و 3امتیار بازی را كسب كنیم. من به تمام بازیكنان تبریك می‌گویم.
  • با بردی كه برابر كره به دست آوردید، فكر می‌كنی چقدر از راه صعود را طی كردید؟
باید این را بگویم كه ما هیچ راهی را هنوز طی نكردیم و تنها كار خودمان را انجام می‌دهیم. در واقع ما اول راه هستیم و باید تلاش كنیم تا در بازی‌های آینده هم همین‌طور نتیجه بگیریم.
  • فكر می‌كنی بتوانید سوریه را هم به‌راحتی شكست دهید؟
از وقتی كه بازی برابر كره به پایان رسید، به فكر بازی برابر سوریه هستیم و باید بگویم كه سوریه تیم بسیار خوب و كاربلدی است و اگر این تیم را دست‌كم بگیریم به مشكل خواهیم خورد. ما فقط به فكر پیروزی برابر این تیم هستیم.
  • در نیمه دوم كی‌روش روی یك صحنه به‌شدت از دستت عصبانی شد.
به هر حال او حق دارد ناراحت باشد. من در آن صحنه فکر می‌کردم حریف عقب‌تر از من است و می‌خواستم او را به سمت خودم بکشم و بعد به رضاییان پاس بدهم اما او خودش فهمید. به هر حال فشار بازی بالاست و مهم این بود که ما 3امتیاز را بگیریم.
  • بعد از سه بازی برابر كره‌جنوبی پایت به گل زدن باز شد.
واقعا من از اینكه در بازی چهارم تیم ملی و برابر كره پایم به گلزنی باز شد، خوشحال هستم و باید بگویم كه در این مدت به خاطر یكسری مشكلاتی كه داشتم، خیلی تحت فشار بودم؛ هم در باشگاه و هم در تیم ملی.
  • البته منتقدان تو بر این عقیده بودند كه بعد از گل زلاتانی كه به آژاكس زدی افت كردی و به قول خودت تحت فشار قرار گرفتی.
مگر هركسی گلی شبیه به زلاتان زد تحت فشار قرار می‌گیرد؟!
  • پس دلایل عدم گل زدن تو چه بود؟
باید بگویم كه در این مدت یكسری مشكلات شخصی داشتم كه باعث شد كمی تحت فشار قرار بگیرم، البته من به این اتفاقات فكر نمی‌كنم و فقط دوست دارم كه تیم ملی پیروز شود.
  • حالا كه این موضوع پیش آمد فكر می‌كنی تیمتان می‌تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود كند؟
ما در روستوف بازیكنان خیلی حرفه‌ای داریم و تمام تلاشمان بر این است كه با وجود اتلتیكو و بایرن‌مونیخ از گروهمان صعود كنیم.
  • اگر بخواهیم كمی از تیم ملی فاصله بگیریم در بازی برابر بایرن‌مونیخ چه حسی داشتی؟
واقعا بایرن تیم بسیار بزرگی است و احتیاج به تعریف ندارد اما من اصلا در بازی برابر این تیم خوب بازی نكردم و واقعا بد بودم.
  • به نظر می رسید كه خیلی دوست داشتی بازیكنانی مانند هوملس را دریبل بزنی؟
راستش را بخواهید درست است، خیلی دوست داشتم اما بازیكنانی مانند هوملس بازیكنان بسیار بزرگی هستند و متاسفانه نتوانستم این كار را انجام بدهم.
  • تیم روستوف در لیگ روسیه در این فصل می‌تواند نتایج سال گذشته را دوباره تكرار كند؟
ما كار بسیار سختی را در پیش داریم. هر سال تیم‌ها از لحاظ بازیكن و خیلی چیز‌های دیگر خودشان را تقویت می‌كنند و باید سعی كنیم تا با تمركز بالا بتوانیم نتایج سال گذشته را دوباره تكرار كنیم و به لیگ قهرمانان برسیم.
  • تمجید روس ها از سردار آزمون
سایتsov روسیه به‌دقت عملكرد سردار آزمون و سایر ایرانی‌های شاغل در لیگ روسیه را در بازی با كره زیر نظر گرفته بود و در گزارشی نوشت: «بعد از چند بازی سرانجام آزمون توانست موتور گلزنی‌اش را روشن و در یک بازی حیثیتی زمینه برتری ایران و نزدیک‌تر شدن این تیم به روسیه را فراهم کند. در روزی که سعید عزت‌اللهی مثل همیشه در میانه میدان ایران درخشید و میلاد محمدی هم با سرعت بالای خود اجازه خودنمایی به بازیکنان سرعتی کره‌جنوبی را نداد، ایران با تحمیل چهارمین شکست متوالی به کره‌جنوبی نشان داد قدرت اول آسیاست و خیلی زودتر از حد تصور می‌تواند جواز صعود به روسیه2018 را دریافت کند». علاوه بر این سایت معتبر چند رسانه دیگر روسی هم به درخشش ایرانی‌های شاغل در این کشور در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی پرداختند، از جمله سایت اکسپرس، چمپیونات،Rsport و ... که همگی به گلزنی آزمون و نمایش دیدنی ایران برابر كره‌جنوبی اشاره داشتند و پیش‌بینی کردند ایران یکی از چهار سهمیه آسیا در جام‌جهانی2018 خواهد بود.
  • آزمون از هاشمیان عبور کرد
سردار آزمون شانزدهمین گل ملی را برای خود ثبت کرد. آزمون در بازی با کره‌جنوبی برای بیست‌ودومین بار پیراهن تیم ملی را برتن کرد و موفق شد پس از 3بازی که در امر گلزنی ناکام مانده بود، شانزدهمین گل ملی‌اش را به ثمر برساند.گلی که سردار مقابل کره‌جنوبی زد، او را در جدول برترین گلزنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران با یک رده صعود روبه‌رو کرد. آزمون پیش از این با 15گل ملی به صورت یکسان با وحید هاشمیان در رده هفتم قرار داشت اما اکنون به تنهایی به عنوان هفتمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران محسوب می‌شود. وحید هاشمیان با ابراز خوشحالی از این مساله ضمن تبریك به سردار آزمون گفت: «سردار مهاجم خیلی خوبی است و توانایی‌های زیادی دارد. حضور او و سعید عزت‌اللهی در لیگ قهرمانان اروپا (هرچند تیمشان خوب نتیجه نمی‌گیرد) باعث می‌شود تجربه‌شان بالا برود و درکل به سود فوتبال ایران وتیم ملی است. امیدوارم سردار بتواند به روند خوبش ادامه دهد.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین