اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۲۷۶۹
لوکاکو به اینتر پشت کرد و پیشنهاد یوونتوس را پذیرفت
مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داده است.
۱۰:۲۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

مدیران باشگاه اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری به فکر تقویت پست‌های مختلف ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی هستند و یکی از اهداف اصلی آنها به خدمت گرفتن روملو لوکاکو از چلسی است، بازیکنی که فصل گذشته به طور قرضی برای اینتر بازی کرد و با به ثمر رساندن 14 گل و ثبت 7 پاس‌گل به این تیم برای کسب جام حذفی ایتالیا، فتح سوپرکاپ ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

حالا اما خبر می‌رسد که یوونتوس به طور جدی وارد رقابت برای جذب این مهاجم بلژیکی شده است و در حال هایجک کردن (قاپیدن) او از اینتر است. روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» مدعی شد؛ لوکاکوی 30 ساله به توافق شخصی با یوونتوس دست یافته است، این در حالی است که این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد دستمزد 11 میلیون یورو در سال را به مهاجم چلسی داده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشاس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ یوونتوس پیشنهادی 37.5 میلیون بورو بعلاوه 2.5 میلیون یورو بند پاداش‌ها را به باشگاه چلسی برای جذب لوکاکو ارائه کرده است. یوونتوس که خود را آماده جدایی دوشان ولاهوویچ می‌کند، این مهاجم بلژیکی را زیرنظر گرفته است. روملو با مدیران یوونتوس صحبت کرده است که این باعث ناراحتی مدیران اینتر شده است.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ اینتر که پیشنهاد نهایی‌اش به چلسی برای جذب لوکاکو 35 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها بوده است، پاسخی از جانب این بازیکن برای نهایی کردن این انتقال نشنیده است. مدیران باشگاه اینتر که از رفتار و رویکرد لوکاکو دلخور و عصبانی شده‌اند که نه پاسخ آنها را می‌دهد نه‌ هم‌تیمی‌هایش، حالا ممکن است قید خرید این مهاجم 30 ساله را بزنند و سراغ جذب گزینه‌های دیگر برای تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی بروند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین