اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۲۴۷

گزارش سایت AFC از سرنوشت جالب مدافع ایران

با اتفاقاتی که در اولین بازی جوانان با قطر در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا رخ داد مدافع ایران به سوژه روز اول رقابت ها تبدیل شد.
۱۰:۰۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| ابوالفصل رزاق پور مدافع ایران در جدال با قطر مدافع عنوان قهرمانی جوانان آسیا ابتدا در نیمه اول با یک گل به خودی باعث شد تا تیمش بازنده به رختکن برود اما در نیمه دوم همین بازیکن اشتباه خود را با یک گل دیدنی از فاصله 30 متری جبران کرد تا مرد دو گله مصاف حساس روز اول ایرانی ها لقب بگیرد.


پیرو همین اتفاق سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی پیرامون اتفاقات جدال ایران با قطر نوشت:« ابوالفضل رزاق پور برای این که از مقصر شکست به قهرمان تبدیل شود تنها چند دقیقه زمان نیاز داشت چون بعد از گل به خودی عجیب این بازیکن در نیمه نخست همه چیز در نیمه دوم تغییر کرد تا همین بازیکن روی یک پاس به عقب گلی دیدنی وارد دروازه قطر کرده و تیمش را از شکست رهایی دهد».


در ادامه این گزارش سایت afc با رزاق پور گفتگوی کوتاهی انجام داد که این بازیکن گفت:« بعد از گل به خودی باید تمرکز خودم را حفظ می کردم تا اشتباهم را جبران کنم. بین دو نیمه دوست و کاپیتان تیم امید نورافکن به من دلداری داد و گفت اگر متمرکز باشی می توانی گل بزنی که با همکاری همین بازیکن توانستم جبران کنم و خدا را شکر می کنم که شرمنده ایرانی ها نشدم».


ایران با متوقف کردن قطر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها آن هم 10 نفره نشان داد که اهداف زیادی در سر دارد و حالا شاگردان امیرحسین پیروانی باید در دومین بازی به مصاف ژاپنی بروند که در روز اول 3-0 یمن را از پیش رو برداشت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین