اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۲۱۹۵

استقلال بچه سرراهی شده ولی پرسپولیس سوگلی/ شرایط آبی‌پوشان برای استارت لیگ جالب نیست

استقلال بچه سرراهی شده ولی پرسپولیس سوگلی  شرایط آبی‌پوشان برای استارت لیگ جالب نیست
شاهین بیانی کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: شرایط استقلال برای آغاز فصل زیاد جالب نیست.
۱۶:۴۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

شاهین بیانی  در خصوص قرعه استقلال در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه استقلال آنقدر مشکل دارد که الان نمی‌توان در مورد قرعه این تیم برای فصل آینده نظر داد. با این حال به نظر من قرعه راحت و سخت نداریم و یک تیم مدعی باید آمادگی رویارویی با همه حریفان را داشته باشد. به نظر من شرایط استقلال برای آغاز فصل زیاد جالب نیست.

وی افزود: مدیران که در راس مدیریت باشگاه استقلال آمدند یکی پس از دیگری می‌آیند و بدهی‌های خوشان را ایجاد می‌کنند و آخرش همه را گردن مدیرعامل قبلی می‌اندازند و می‌روند و باشگاه می‌ماند و بدهی و قراردادهای میلیاردی و کسی هم پاسخو نیست. در تاریخ باشگاه استقلال اینهمه اتفاقات شگفت آور نداشتیم. استقلال به خاطر ضعف مدیریت از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود، بدهی‌ها انباشته می‌شود و... هزار داستان دیگر.

بیانی ادامه داد: چرا باید مدیرانی در باشگاه باشند که از عهده کار بر نمی‌آیند و خیلی راحت استعفا می‌دهند و می‌روند؟ این آقایان اگر کار بلد نیستند چرا همان موقع نرفتند؟ چرا باید در حساس ترین زمان ممکن که فصل نقل و انتقالات است تیم دچار چنین بحرانی شود و همه بازیکنان بروند و کسی هم جذب نشود؟ الان همه تیم‌ها در پست‌های مختلف بازیکنان مورد نظر را جذب کردند و تقویت شدند ولی استقلال بازیکنانی هم که داشت رفتند. ظاهرا این افراد قصد داشتند تا استقلال را تضعیف کنند و آرامش را از تیم بگیرند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص نگاه وزارت ورزش به دو باشگاه سرخابی گفت : ظاهرا به نظر می‌رسد استقلال تبدیل به بچه سرراهی فوتبال ایران شده است که هیچ کس مسئولیت آن را قبول نمی‌کند درحالی که پرسپولیس سوگولی این وزارتخانه شده ! شاید خیلی‌ها منکر این موضوع شوند ولی با توجه به اتفاقات دو باشگاه متوجه می‌شویم وزارت ورزش نگاه ویژه ای به پرسپولیس دارد و استقلال را به حال خود رها کرده است. مگر هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش نیست؟ پس چرا یکی عزیزتر است و به تیم دیگر بی محلی می‌کند؟

مدافع پیشین تیم ملی و استقلال خاطر نشان کرد: بحران‌های پرسپولیس خیلی زود بر طرف می‌شود . برای مثال مدیرعامل باشگاه رقیب روی صندلی عقب ماشین پنهان می‌شود تا جوابگوی هواداران تیمش نباشد و سرمربی تیم بغض می‌کند اما ناگهان همه مشکلات بر طرف می‌شود! و شرایط باشگاه گل و بلبل می‌شود. بازیکنان بزرگ به خدمت می‌گیرد و با بازیکنان خود تمدید می‌کنند. در حالیکه استقلال بازیکن نگرفته  تازه مهره‌های تاثیر گذار هم از دست داده است.

بیانی درباره انتخاب خطیر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت:  ما انتظار داریم خطیر هر چه زودتر مشکلات باشگاه را بر طرف کند و بازیکنان بزرگی را جذب کند متاسفانه درحال حاضر استقلال بلاتکلیف‌ترین تیم ایران است و روزهای خوبی را برای این تیم متصور نیستم. کاش به جای آنکه استقلال زیر نظر وزارت ورزش بود توسط خود هواداران اداره می‌شد چراکه اینجوری بود شاهد این اتفاقات و بحران‌ها نبودیم.  

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین