اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۱۹۴۸
سناریویی جدید برای آینده لوکاکو
در حالی که باشگاه اینتر به خاطر محدودیت‌های مالی ممکن است نتواند مهاجم بلژیکی‌ چلسی را بخرد، رقیب دیرینه این تیم ممکن است برای جذب او دست به کار شود.
۱۰:۰۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

آخرین گزارش‌ها از کالچو حاکی از تمایل ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به جذب روملو لوکاکو است. یوونتوس قرارداد یکی از مهاجمان نوک خود آرکادیوژ میلیک را قطعی کرده است اما تکلیف دیگر مهاجم این تیم، دوشان ولاهوویچ هنوز مشخص نیست و از احتمال انتقال او به چلسی خبرهایی به گوش می‌رسد. همین موضوع سبب مطرح شدن بحث احتمال معاوضه بازیکن میان یوونتوس و چلسی شده است هرچند به نظر می‌رسد که لوکاکو تمایلی به پیوستن به رقیب دیرینه نراتزوری ندارد.

در حال حاضر چیزی که مشخص است اینکه چلسی فقط به فروش قطعی لوکاکو آن هم با حداقل رقم 45 میلیون یورو تن خواهد داد و این رقم 15 میلیون یورو از پیشنهادی که اینتر داده بیشتر است. طبق ادعای نشریه گاتزتا دلواسپورت، برخلاف چیزی که تا الان دیگر رسانه‌های ایتالیایی عنوان کرده بودند - اینکه نه لوکاکو به یوونتوس فکر می‌کند نه یوونتوس به او - آلگری در جلسه‌ای که با کریستیانو جونتولی، مدیرورزشی جدید باشگاه داشته از او خواسته که لوکاکو را برای تقویت خط حمله بانوی پیر بخرد به خصوص اگر قرار به رفتن ولاهوویچ باشد. گویا آلگری این را هم گفته که با رفتن ولاهوویچ به شرط دریافت پیشنهادی مناسب راضی است و این پیشنهاد می‌تواند در قالب معاوضه بازیکن با چلسی باشد.

لوکاکو پیش از این یک پیشنهاد نجومی از عربستان سعودی را برای ماندن در اینتر رد کرده است و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که او حاضر باشد به خاطر مسائل مالی از اینتر به یوونتوس برود.

انتهای پیام/

 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین